سه شهروند آمریکایی به توطئه برای حمله به منطقه ای مسلمان نشین در نیویورک متهم شدند


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (/fa/component/roojanews/frame.html?href=/)؛ ­سه شهروند آمریکایی متهم به طراحی حمله با مواد منفجره به جامعه مسلمانان نیویورک بازداشت...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ­سه شهروند آمریکایی متهم به طراحی حمله با مواد منفجره به جامعه مسلمانان نیویورک بازداشت شدند.
به گزارش آسوشیتدپرس از روچستربه نقل از منابع محلی، این افراد که از ساکنان منطقه روچستر در شمال نیویورک هستند به تلاش و توطئه برای حمله به "اسلام برگ" منطقه ای مسلمان نشین در حومه غرب کتسکلیز متهم شده اند.
نیروهای پلیس روچستر در حومه منطقه گریس ، براین کولانری 20 ساله و اندرو کریسل 18 ساله و وینست وترومیل 19 ساله را به اتهام نگهداری سلاح و توطئه برای اقدامات خرابکارانه بازداشت کرد.
براساس اظهارات مقامات قضائی دادگاه، هرکدام از متهمان چندین وسایل انفجاری سیلندر شکل , شیشه های خالی مربا چسب پیچی شده با خود داشته اند.
پیروان یک روحانی پاکستانی در دهه 80 میلادی به منظور فرار از صحنه های خشونت آمیز و اقدامات تبهکارانه در نیویورک در اسلامبرگ ساکن شدند.
در حالی که هنوز خبری در باره چگونگی دسترسی این افراد به وکیل منتشر نشده اما ادامه تلاش ها برای کسب اطلاعات بیشتر از سوی آشنایان و اقوام اینگونه هنوز ناموفق بوده است.
نیروهای پلیس تلاش می کنند در کنفرانس های خبری خود اطلاعات بیشتری را منتشر کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جای خالیت