نخستین «دورهمی» نخبگان مساجد در بوشهر برگزار شد


نخستین «دورهمی» نخبگان مساجد در بوشهر برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نخستین «دورهمی» نخبگان مسجدی به منظور هم اندیشی و هم افزایی علمی از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد در کانون کربلا مسجد شیخ سعدون منطقه 1 شهر بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، نخستین «دورهمی» نخبگان مسجدی به منظور هم اندیشی و هم افزایی علمی از سوی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد، دوشنبه شب (۱ بهمن) در کانون کربلا مسجد شیخ سعدون منطقه ۱ شهر بوشهر برگزار شد.

علیرضا پولاد، رئیس کمیته مساجد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در آئین هم اندیشی و هم افزایی علمی نخبگان مسجدی به تشریح اهداف چشم انداز برنامه شبکه سازی دستاوردها و استعدادهای فرهنگی پرداخت و اظهار کرد: شبکه سازی رویدادها و برنامه های فرهنگی و علمی نخبگان مساجد، معرفی دستاوردهای بالقوه استعدادهای محلات، تولید نرم افزارهای چند رسانه ای به منظور خدمات رسانی اجتماعی به سایر اقشار جامعه از دیگر برنامه های چشم انداز کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر است.

نخستین «دورهمی» نخبگان مساجد در بوشهر برگزار شد

برون سپاری فعالیت های فرهنگی با مشارکت کانون های مساجد

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر افزود: برون سپاری فعالیت ها با مشارکت کانون های مساجد سیاست کلی ستاد عالی مرکز است.

پولاد در ادامه بیان کرد: نگاه علم فرهنگی این است که نیروهای توانمند و کارآمد در صف باید برای سایر اقشار جامعه برنامه داشته باشند و جامعه هدف برنامه ریزی کنند و اکنون حوزه خانواده و کودک و نوجوان مهم ترین بخش در اولویت برنامه ای ما است.

نخستین «دورهمی» نخبگان مساجد در بوشهر برگزار شد

وی با ابراز اینکه در گذشته ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد را به خوبی جذب و معرفی نشده است، عنوان کرد: مهارت آموزی و درآمدزایی باید در دستور کار برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد به منظور پویا تر شدن فعالیت ها و مدیریت امور فرهنگی مجموعه خود قرار دهند.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر از تشکیل هیئت نظارت و ساماندهی بر فعالیت کانون ها خبرداد و گفت: به زودی انقلاب خدمات رسانی در امور تجهیزات کانون هی فرهنگی هنری مساجد رقم خواهد خورد.

نخستین «دورهمی» نخبگان مساجد در بوشهر برگزار شد

دوره آموزشی «هر مسجد – یک خبرنگار» ویژه 25 هزار جوان مسجدی

پولاد اعلام کرد: دوره آموزشی خبرنگاری و عکاسی با عنوان «هر مسجد – یک خبرنگار» ویژه بیش از ۲۵ هزار نفر اعضاء ۴۰۳ کانون فرهنگی هنری مساجد از سوی خبرگزاری شبستان در استان بوشهر به زودی برگزار می شود که سایر علاقمند می توانند تا تاریخ (۱۵ بهمن) جهت ثبت نام و شرکت در دوره با شماره ۰۹۱۷۵۸۷۳۱۹۱ تماس حاصل فرمایند.

خاطرنشان می شود: مدیران کانون ها در پایان آئین نخستین «دورهمی» نخبگان مسجدی به هم اندیشی، هم افزایی علمی و ارائه برنامه های فرهنگی بنیادین کانون خود پرداختند.

نخستین «دورهمی» نخبگان مساجد در بوشهر برگزار شد

پایان پیام/647

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوسمار فقط با جام می‌ماند/ پرسپولیس-نساجی بدون حضور بانوان/ پیشخوان