نو عروس مسجدی مهمان ویژه طرح «هر مسجد یک خبرنگار» در مازندران


نو عروس مسجدی مهمان ویژه طرح «هر مسجد یک خبرنگار» در مازندران

حضور «فاطمه نبوی»، فعال مسجدی که در هفته آتی مراسم ازدواج دارند یکی از جلوه های باشکوه طرح «هر مسجد یک خبرنگار» در مازندران بود که با اهدا جایزه ای از وی، تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، اولین دوره آموزشی طرح «هر مسجد یک خبرنگار» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امروز (4 بهمن) در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با حضور شرکت کنندگان جوان و فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد دیار علویان برگزار شد.

«حسین زحمتکش»، مسئول بسیج رسانه نکا و خبرنگار فعال استان مازندران در طرح «هر مسجد یک خبرنگار» به آموزش خبرنگاران مسجدی به صورت کارگاهی پرداخت.

حضور «فاطمه نبوی»، فعال مسجدی که در هفته آتی مراسم ازدواج دارند از کانون فرهنگی و هنری میعاد سوادکوه شمالی یکی از جلوه های باشکوه طرح «هر مسجد یک خبرنگار» در مازندران بود که با اهدا جایزه ای از وی، تقدیر و خوشبختی این زوجه جوان از خدای متعال، آرزو شد.

طرح «هر مسجد یک خبرنگار» به همت ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران و همکاری سازمان بسیج رسانه دیار علویان برگزار شد که در پایان به شرکت کنندگان، گواهی شرکت در کلاس آموزشی خبرنگاری از سوی این سازمان، داده می شود.

پایان پیام/86

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری