زیبای ایتالیایی! فراری 812 سوپرفست نوویتک


زیبای ایتالیایی! فراری 812 سوپرفست نوویتک

به تازگی یک دستگاه فراری 812 سوپرفست صفرکیلومتر خریداری کرده اما ناگهان از ظاهر آن خسته می‌شوید! خب چاره چیست؟! به گاراژ نوویتک مراجعه کنید. این تیونر آلمانی پس از کار روی مک لارن 720S و لامبورگینی اوراکان توجه خود را معطوف این سوپرکار 12 سیلندر ایتالیایی کرده است. متخصصان این شرکت به آهستگی جلو... The post زیبای ایتالیایی! فراری 812 سوپرفست...

به تازگی یک دستگاه فراری 812 سوپرفست صفرکیلومتر خریداری کرده اما ناگهان از ظاهر آن خسته می‌شوید! خب چاره چیست؟! به گاراژ نوویتک مراجعه کنید. این تیونر آلمانی پس از کار روی مک لارن 720S و لامبورگینی اوراکان توجه خود را معطوف این سوپرکار 12 سیلندر ایتالیایی کرده است. متخصصان این شرکت به آهستگی جلو رفته‌اند و از نظر بهبودهای بصری زیاده‌روی نکرده‌اند. در بخش سخت‌افزاری نیز حداقل تغییرات صورت گرفته اما در آینده یک پکیج قدرت برای پیشرانه‌ی 6.5 لیتری تنفس طبیعی سوپرفست ارائه خواهد شد.

زیبای ایتالیایی! فراری 812 سوپرفست نوویتک
اسب رقصان و جذاب فراری شاید در نگاه اول با رینگ‌های استاندارد کارخانه‌ای به نظر آید اما در واقع زیر آن رینگ‌های فورج کاری شده‌ی ووسن نصب شده است. این رینگ‌ها در جلو 21 اینچی و در عقب 22 اینچی هستند و کاملاً با خودرو هماهنگ می‌باشند. استفاده از رینگ‌های اسپورت نیز باعث کاهش 35 میلی‌متری ارتفاع شده است.

زیبای ایتالیایی! فراری 812 سوپرفست نوویتک
مالکان نباید درباره‌ی آسیب دیدن سپر جلو در زمان عبور از دست‌اندازها نگران باشند زیرا نوویتک یک سیستم لیفت جلو را نصب کرده که دماغه‌ی 812 سوپرفست را تا 40 میلی‌متر بالا می‌برد. در بخش عقب هم یک سیستم اگزوز جدید نصب شده که 11 کیلوگرم سبک‌تر از نمونه کارخانه‌ای بوده و دارای خروجی‌های 110 میلی‌متری مات یا پولیش خورده می‌باشد. فلاپ های فعال نیز صدای تولیدی را با فشار یک دکمه تنظیم می‌کنند.


پکیج فیبر کربنی‌ای که نوویتک برای این سوپر اسپورت ایتالیایی تدارک دیده شده در تونل باد توسعه یافته‌اند تا حداکثر کارایی و راندمان حاصل گردد. اسپویلر جلوی مات یا براق، پانل‌های سفارشی، خروجی‌های هوای روی کاپوت، پوشش‌های جدید آینه‌های جانبی و اسپویلر عقب لبه‌ای برخی از بهبودهای آئرودینامیکی این خودرو محسوب می‌شوند.
نوویتک در حال کار روی بهبود قدرت خودرو هم بوده و در آینده قدرت 789 اسبی و گشتاور 718 نیوتون متری پیشرانه‌ی 812 سوپرفست را ارتقا خواهد داد. این خودرو در حالت استاندارد شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 2.9 ثانیه‌ای و شتاب صفر تا 200 کیلومتر در ساعت 7.9 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 340 کیلومتر در ساعتی دارد.
این تیونر همچنین تغییراتی در کابین اعمال کرده و مالکان می‌توانند از بین چند نوع آلکانترا و چرم و عناصر فیبر کربنی و رنگی گوناگون ترکیب مورد علاقه‌ی خود را انتخاب نمایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)