گزارش زنده: ایران 2 - چین صفر / سردار، سوپر استار


جام ملت‌های آسیا - امارات 2019 / مرحله یک چهارم نهایی
پنج‌شنبه: 97/11/04 - ساعت 19:30
استادیوم: محمد بن زاید - ابوظبی
داور: عبدالرحمن الجاسم (قطر)؛ کمک‌ها: طالب سالم المری و سعود احمد، داور چهارم: سزار راموس (مکزیک)، داور پنجم: رونی کو مین کیات(سنگاپور) / داور ویدیویی: دنی مک‌کلی(هلند)، کمک داوران ویدیویی: خمیس محمد المری (قطر) و روشن ایرماتوف (ازبکستان)

بررسی ترکیب تیم ملی را اینجا بخوانید:

دو تغییر کی‌روش برای بازی با چین


تیم ملی چین

یان جانلینگ ژانگ چنگ‌دونگ شی کی لیو یانگ فنگ ژیااُتینگ لیو یی‌مینگ ژنگ ژی هائو جان‌مین وو ژی (25- ژائو ژوری) ژائو لین وولی

سرمربی: مارچلو لیپی


تیم ملی ایران

علیرضا بیرانوند محمدحسین کنعانی‌زادگان مرتضی پورعلی‌گنجی رامین رضاییان میلاد محمدی امید ابراهیمی اشکان دژاگه علیرضا جهانبخش احسان حاج‌صفی مهدی طارمی سردار آزمون

سرمربی: کارلوس کی‌روش

ایران یک - چین صفر (دقیقه ۱۸): دفع توپ بازیکنان ایران را سردار آزمون در آن سوی زمین تبدیل به یک حمله سریع کرد. سردار توپ ربایی‌اش را با تیزهوشی به یک پاس فوق‌العاده برای مهدی طارمی تبدیل کرد و دیگر طارمی راهی نداشت جز یک ضربه آسان و گل، گلی که ایرانی‌‌ها را غرق شادمانی کرد.

ایران ۲ - چین صفر (دقیقه ۳۱): پاس عمقی این‌بار به سردار آزمون رسید و او به راحتی دروازه بان چین را دریبل کرد و گل دوم ایران را به ثمر رساند. با این حال داور به استفاده از کمک داور ویدیویی رای داد. بعد از چک کردن تصاویر داور گل دوم را تایید کرد.

دقیقه 4: پاس بغل پای جهانبخش از داخل محوطه جریمه چین با عبور از مقابل سردار آزمون، با کمترین فاصله از کنار تیرک عمودی دروازه به خارج رفت. دقیقه 6: هائو جان‌مین فرار سریعی در موقعیت آفساید انجام داد و در موقعیت تک به تک قرار گرفته بود که پاس در عرض او به مقابل دروازه خالی ایران را رامین رضاییان با تکل به موقع دفع کرد و در ادامه بیرانوند توپ را در اختیار گرفت. دقیقه 10: سانتر جهانبخش از روی نقطه کرنر سمت راست زمین را سردار آزمون بالاتر از همه با ضربه سر زد که ژنگ ژی، کاپیتان چین توپ را از روی خط دروازه برگشت داد. دقیقه 11: ارسال محمدی از جناح چپ زمین و شوت تک‌ضرب آزمون با فاصله کمی از کنار دروازه چین به بیرون رفت. دقیقه 20: شوت اشکان دژاگه در محوطه جریمه چین برخوردی با شی‌کی داشت که در این صحنه ملی پوشان ایران اعتقاد به خطای هند داشتند، اما داور قطری دستور به ادامه بازی داد. دقیقه 21: پاس در عمق آزمون از بین مدافعان چین به مهدی طارمی رسید ولی مهدی در برخورد با لیو یی‌مینگ روی زمین افتاد و اعتقاد به خطا داشت که عبدالرحمن الجاسم قطری باز هم در این صحنه پنالتی اعلام نکرد و با وجود مشورت با کمک داوران ویدیویی تصمیم خود را تغییر نداد. دقیقه 26: ارسال دیدنی دژاگه از روی ضربه آزاد میانه زمین و پاس عالی کنعانی‌زادگان به مقابل دروازه خالی چین را مهدی طارمی نتوانست استفاده کند و ضربه او از محوطه 6 قدم به بیرون رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)