محافل انس با قرآن کریم در مساجد و بقاع متبرکه ماسال برگزار شد


محافل انس با قرآن کریم در مساجد و بقاع متبرکه ماسال برگزار شد

ضمیری گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی محافل انس با قرآن کریم در مساجد و بقاع متبرکه شهرستان ماسال برگزار شد.

«رامین ضمیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: به همین مناسبت محافل انس با قران کریم در بقعه متبرکه امامزاده شفیع و سیدرضا دلیجان، سید ابراهیم قران، مسجد جامع شاندرمن و مسجد جامع ماسال برگزار شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه ماسال با بیان اینکه در این محافل قاریان بین‌المللی، استانی و شهرستانی حضور داشتند، افزود: همچنین 11 بهمن به مناسبت دهه فجر و طرح یاس نبوی در مسجد جامع ماسال محفل انس با قران با حضور قاری استاد محمد فلاح‌پور برگزار می‌شود.

وی گفت: محافل انس با قرآن با استقبال خوب مردم ولایت مدار شهرستان ماسال همراه بود، که نشان از توجه ویژه مردم شهرستان نسبت به قرآن کریم دارد.

ضمیری، هدف از برگزاری این محالف قرآنی را ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی و بهره گیری از چشمه معرفت الهی درسایه قرآن کریم دانست و تصریح کرد: انجام این قبیل برنامه‌های فرهنگی موجب تشویق مردم و مخصوصا جوانان به فراگیری قرآن کریم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: توجه به قرآن کریم و برگزاری جلسات قرآنی باید در تمام طول سال برپا باشد تا موجب گسترش فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه شود.

پایان پیام/526

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان