کاپیتان تیم قطر: سه تیم قهرمان جام ملت‌ ها را شکست دادیم


کاپیتان تیم قطر: سه تیم قهرمان جام ملت‌ ها را شکست دادیم

قطر موفق شد با یک برد شیرین در مقابل کره جنوبی برای اولین بار در تاریخ فوتبالش به نیمه نهایی جام ملت های آسیا برسد و حالا در این مرحله باید به مصاف امارات برود.

کاپیتان تیم قطر: سه تیم قهرمان جام ملت‌ ها را شکست دادیم

به گزارش ورزش سه"، حسن الهیدوس بعد ازکسب پیروزی قطر مقابل کره جنوبی در ارتباط با این دیدار گفت:« این پیروزی که در مقابل تیم ملی کره به دست آمد نشان می دهد که موفقیت ما حاصل حادثه یا خوش شانسی نبود بلکه با شایستگی به اینجا رسیدیم. تیم ما در این دوره از رقابت ها سختی های زیادی را متحمل شده است و برای موفقیت مقابل حریفانمان جنگیدیم. در تمام این بازی‌ها به خودمان ایمان داشتیم و هرگز ناامید نشدیم.»

کاپیتان تیم ملی قطر اضافه کرد:« شاید خیلی‌ها تصور می‌کردند که این نتیجه به دست آمده یک شگفتی تلقی شود اما کسانی که تیم ملی ما را دنبال می کردند به خوبی می‌دانند تیم ما با لیاقت به اینجا رسید و کسب چنین نتیجه‌ای کاملا طبیعی و قابل انتظار بود. ما با تمام قدرت و مردانگی جنگیدیم تا قطر را سرافراز کنیم.»

الهیدوس در پایان گفت:« تیم‌هایی که موفق شدیم آن ها را شکست دهیم که همگی سابقه قهرمانی در جام ملت‌ها را داشتند. عربستان، عراق و کره جنوبی را از پیش رو برداشتیم تا به این مرحله برسیم. سعی می‌کنیم به همین مسیر ادامه دهیم و در بازی نیمه نهایی هم موفق باشیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)