دالاس موریکس 120-123 تورنتو رپترز؛ درخشش دانچیچ هم مانع از برد شمالی ها نشد


دالاس موریکس 120-123 تورنتو رپترز؛ درخشش دانچیچ هم مانع از برد شمالی ها نشد

برگشت دانچیچ و هم تیمی هایش در کوارتر سوم نیز تاثیری در شکست آن ها نداشت.

طرفداری - در دیدارهای صبح امروز (دوشنبه) دو تیم دالاس موریکس و تورنتو رپترز از سری رقابت های بسکتبال NBA، رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که در پایان، این میهمان بود که در یک بازی نزدیک به پیروزی 120-123 رسید. دیداری که در آن همانند خود بازی، رقابتی جذاب بین کوای لنارد از تورنتو و لوکا دانچیچ از دالاس را شاهد بودیم. دانچیچ 19 ساله در این بازی در پاس، ریباند و امتیاز ستاره برتر زمین بود ولی درخشش او نیز برای دالاس، ثمری نداشت. با این برد ارزشمند، تورنتو رپترز به سی و هفتمین برد فصل خود دست یافت و در جدول کنفرانس شرق، در جایگاه دوم قرار گرفت.

گزارش بازی

شروع بازی و ده دقیقه نخست، با پرتاب سه امتیازیِ موفق وسلی متیوس همراه بود تا دالاس اولین امتیازات این بازی را دشت کند. البته پرتابی که به همان شکل از سوی دنی گرین از تورنتو پاسخ داده شد تا از همان شروع بازی، شاهد یک دیدار مهیج و نزدیک از سوی هر دو تیم باشیم. این کوارتر در پایان با نتیجه 32-38 به سود تورنتو پایان پذیرفت. در کوارتر دوم باز هم این تیم میهمان و کانادایی این بازی بود که توانست برتری خود را حفظ نماید و با حساب 26-32، ده دقیقه دوم را به نفع خود تمام کند. نیمه اول این دیدار 58-70 به سود شمالی ها به پایان رسید.

دالاس موریکس 120-123 تورنتو رپترز؛ درخشش دانچیچ هم مانع از برد شمالی ها نشددالاس موریکس 120-123 تورنتو رپترز؛ درخشش دانچیچ هم مانع از برد شمالی ها نشد

بازیکنان دالاس که نمی خواستند در استادیوم خانگی شان،امریکن ایرلاینز سنتر شکست بخورند، کوارتر سوم را بسیار طوفانی آغاز کردند. درخشش لوکا دانچیچ باعث شد که این ده دقیقه را دالاسی ها با حساب 30 به 15 برنده باشند تا بتوانند قبل از کوارتر پایانی، از حریف قدرتمند خود نیز پیش بیفتند. اما بازیکنان تورنتو که علاقه ای نداشتند، فاصله خود را با صدر جدول زیاد کنند به خود آمدند و به مانند نیمه اول، در کوارتر پایانی نیز خوش درخشیدند و توانستند با نتیجه 32-38 دالاس را شکست دهند. نتیجه این بازی مهیج و زیبا در پایان و با اختلاف تنها سه امتیاز با حساب 120 به 123 به سود تورنتو رپترز پایان یافت. با این برد، تورنتویی ها به سی و هفتمین برد خود دست یافتند و پشت سر میلواکی باکس در رده دوم کنفرانس شرق، جای گرفتند.

آمار بازی

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند
دالاس موریکس 48.9% 30.6% 11 56
تورنتو رپترز 44.6% 50.0% 8 52
تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن پاس
دالاس موریکس لوکا دانچیچ 35 لوکا دانچیچ 11 لوکا دانچیچ 10
تورنتو رپترز کوای لنارد 33 سرجی ایباکا 12 کایل لاوری 9
جدول مسابقات NBA

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه