کشته شدن 3 فرمانده ارشد طالبان در هرات


سخنگوی والی هرات گفت: در عملیات نیروهای نظامی...
سخنگوی والی هرات گفت: در عملیات نیروهای نظامی در شیندند هرات 3 فرمانده ارشد طالبان در هرات کشته شدند.

«جیلانی فرهاد» سخنگوی والی هرات در گفتگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس گفت: افزایش ناامنی، حضور گروه طالبان و ایجاد پایگاه‌های نظامی و سازماندهی حملات به تاسیسات دولتی در شهرستان شیندند هرات سبب شد تا نیروهای امنیتی به صورت مشترک عملیات گسترده نظامی را در این شهرستان آغاز کنند.

وی تاکید کرد: با آغاز عملیات گسترده نظامی تلفات زیادی به طالبان وارد شده است.

فرهاد خاطرنشان کرد: در این عملیات در شهرستان شیندند در مناطق گودرسنگچال، برمکان و امارت 3 پایگاه مهم طالبان به کلی منهدم شده و تجهیزات این گروه نابود شده است.

سخنگوی والی هرات یادآور شد:‌ در این عملیات سه فرمانده مهم طالبان از جمله «حافظ غوث الدین» مشهور به محمدی که یکی از مهمترین چهره های طالبان در این شهرستان بود و تمامی حملات را سازماندهی می‌کرد نیز به همراه 5 تن از همراهانشان کشته و 6 تن دیگر از این گروه به شدت زخمی شدند.

به گزارش فارس، عملیات گسترده نظامی برای سرکوب طالبان در شهرستانهای هرات راه اندازی شده و در حال حاضر این عملیات ها در شهرستانهای پشتون زرغون ، اوبه و شیندند نیز ادامه دارد.

/انتهای پیام/

کشته شدن 3 فرمانده ارشد طالبان در هرات
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته