خرد ورزی سیاسی و اتخاذ تصامیم عقلایی...


مقطع حساس و سرنوشت ساز کنونی مستلزم خرد ورزی سیاسی و اتخاذ تصامیم عقلایی می باشد. بایستی مواظب باشیم که اجتهاد سیاسی مان دریچه قلب های مان را به رخ همدگر قفل نزند و پل های یک عمر دوستی و با هم بودن را، فرو نریزد بویژه آنگاه که دشمنان...

مقطع حساس و سرنوشت ساز کنونی مستلزم خرد ورزی سیاسی و اتخاذ تصامیم عقلایی می باشد.
بایستی مواظب باشیم که اجتهاد سیاسی مان دریچه قلب های مان را به رخ همدگر قفل نزند و پل های یک عمر دوستی و با هم بودن را، فرو نریزد بویژه آنگاه که دشمنان وطن ظاهراً قصد ورود به حلقه دوستی کشور را دارند!

وقتی سهمگینی خطر و هیولای تهدید را تصور می کنم اختلافات سیاسی شما خیلی کوچک می نماید. لطفاً اشتباهات همدیگر را ببخشید اما اگر دل تان سنگ شده بود فراموش نکنید.
شکاف های اجتماعی، سیاسی، قومی و مذهبی جامعه را فعال نسازید که چون مذاب های آتش فشانی سنگ و چوب را ذوب خواهد کرد.

به جوانان ما که نسل آگاه و نیروی بالندهٔ کشور اند رحم نمایید و آنان را در راستای اهداف سیاسی مقطعی و نا پایدار تان خرج نکنید، امروز و فردای جامعه به دوستی و محبت ذات البینی آنان و انسجام هنجارمند مبتنی بر حس وطن دوستی و ناسیونالیزم میهنی در میان این قشر حاضر در صحنه، مثل آب حیات نیازمند است.

شما که حالا مرد میدان نیستید اگر بخواهید هم باشید، سرمایه ها و زندگی پر زرق و برق تان در استانبول و دبی و تاشکند و اروپا و امریکا و لندن و... گویی ارادهٔ بودن را از شما می رباید!!

توریالی غیاثی


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتشار جزئیاتی تازه از دیدار رئیس اقلیم کردستان با رهبر انقلاب+ عکس