ملاقات با لامبورگینی اوروس مجهز به پکیج آفرود


ملاقات با لامبورگینی اوروس مجهز به پکیج آفرود

این لحظه را تصور کنید: یک گاو خشمگین با سرعت زیاد شما را تعقیب می‌کند و درصدد است به شما برسد. شاید قرمز پوشیده‌اید؟ خب در این صورت شاید به دنبال راهی خارج از جاده برای گم کردن گاو خشمگین باشید؛ اما بازهم این گاو عصبانی می‌تواند هرجایی که خواست برود… اساساً ما درباره‌ی لامبورگینی... The post ملاقات با لامبورگینی اوروس مجهز به پکیج آفرود...

این لحظه را تصور کنید: یک گاو خشمگین با سرعت زیاد شما را تعقیب می‌کند و درصدد است به شما برسد. شاید قرمز پوشیده‌اید؟ خب در این صورت شاید به دنبال راهی خارج از جاده برای گم کردن گاو خشمگین باشید؛ اما بازهم این گاو عصبانی می‌تواند هرجایی که خواست برود…

ملاقات با لامبورگینی اوروس مجهز به پکیج آفرود
اساساً ما درباره‌ی لامبورگینی اوروس با پکیج آفرود صحبت می‌کنیم و آن گاو هم همان اوروس مجهز به پکیج یاد شده است. یک گاو عصبانی و باابهت که می‌تواند هرجایی برود. این خودرو تنها در عرض 3.6 ثانیه از سکون به سرعت 96 کیلومتر در ساعت می‌رسد و بنابراین شانس زیادی برای گریز از آن نخواهید داشت.

ملاقات با لامبورگینی اوروس مجهز به پکیج آفرود
اوروس آفرود پکیج با طراحی متمایز بدنه عرضه می‌شود تا نشان دهنده‌ی عملکرد شاخص خود در خارج از جاده باشد. عناصر فولادی به منظور تقویت بیشتر به سپرها اضافه شده‌اند و خروجی‌های اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ و ریل‌های سقف جدید نیز در دسترس هستند. فلاپ های ضدزنگ نیز به منظور حفاظت بیشتر از اوروس نصب شده‌اند و البته ارتفاع خودرو از سطح زمین نیز به 248 میلی‌متر رسیده است. زمانی که اوروس در بالاترین ارتفاع خود از سطح زمین قرار داشته باشد شاهد زاویه‌ی حمله‌ی 27.9 درجه‌ای و زاویه‌ی فرار 28.3 درجه‌ای خواهید بود.

ملاقات با لامبورگینی اوروس مجهز به پکیج آفرود
حالت‌های رانندگی اوروس هم با اضافه شدن دو حالت ترا و سابیا به شش حالت رسیده است. حالت سابیا به‌طور ویژه باعث افزایش پرفورمنس خودرو در سطوح شنی یا ماسه‌ای می‌شود. حالت ترا نیز باعث ایجاد ایمنی بیشتر در مسیرهای آفرود خطرناک خواهد شد.

ملاقات با لامبورگینی اوروس مجهز به پکیج آفرود
البته که آفرود رفتن می‌تواند باعث کثیف شدن بدنه شود و به همین دلیل است که لامبورگینی از پکیج شست‌وشو برای اطمینان از وجود حداکثر میدان دید در تمامی شرایط آب و هوایی استفاده کرده است. این پکیج شامل عملکرد پیشرفته‌ی تمیزکاری است که باعث کاهش مصرف آب هم می‌شود. در ویدئوی منتشر شده می‌توان جزئیات بیشتری از پکیج شست‌وشوی لامبورگینی اوروس آفرود پکیج را مشاهده نمود.

[دانلود ویدئو]



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قاصدک