کشف 5 میلیون داروی روان‌گردان و کمیاب توسط پلیس امنیت تهران


کشف 5 میلیون داروی روان‌گردان و کمیاب توسط پلیس امنیت تهران

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ از کشف 5 میلیون داروی روان‌گردان، تاریخ گذشته، کمیاب و نایاب در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار علی ذوالقدری با اعلام خبر کشف 5 میلیون داروی روان‌گردان، داروی تاریخ گذشته، کمیاب و نایاب در عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ درباره جزئیات این عملیات اظهار کرد: در پی شکایت مردمی مبنی بر فروش داروهای غیرمجاز، تقلبی و تاریخ گذشته در سطح شهر تهران، مأموریت شناسایی و دستگیری عوامل توزیع این داروها به پلیس امنیت تهران بزرگ واگذار شد.

رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ با اشاره به شناسایی 14 محله دپوی داروی روانگردان، غیرمجاز و مخدر از متلاشی شدن 18 مرکز دپو و انبار این داروها خبر داد و تصریح کرد: حدود 210 هزار قلم جنس بهداشتی نیز در این طرح کشف و 19 نفر در این رابطه بازداشت شدند.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده 150 میلیارد ریال برآورد شده است، متذکر شد: در این عملیات افرادی بازداشت شدند که از خارج کشور داروهای تاریخ مصرف گذشته را به‌صورت قاچاق وارد کشور کرده و پس از بسته‌بندی داروها را به بیماران قلبی و عروقی، اعصاب و روان و گوارشی به‌عنوان داروی اصلی و می‌فروختند.

ذوالقدری با بیان اینکه این داروها نه تنها مصرف انسانی بلکه مصرف صنعتی نیز ندارند، یادآور شد: این داروها با بسته‌بندی و وکیوم خارجی به فروش می‌رسید.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی