تیراندازی در اتوبان امام علی (ع) در پی دستگیری سارق خودرو


تیراندازی در اتوبان امام علی (ع) در پی دستگیری سارق خودرو

سرهنگ افشاری اقدم از دستگیری یک سارق خودرو در شرق تهران خبر داد.

تیراندازی در اتوبان امام علی (ع) در پی دستگیری سارق خودروبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ افشاری اقدم رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه اظهار کرد: ظهر روز گذشته یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس گرفت و واحد گشت این کلانتری را در جریان مورد مشکوک سرقت خودرو قرار داد.

وی افزود: بنابر گزارش این شهروند، مردی را در حال باز کردن درب یک خودروی پارک شده کنار خیابان مشاهده کرده و از آنجا که این فرد سعی داشت با خم کردن در خودرو آن را باز کند، با پلیس تماس گرفته است.

سرهنگ افشار اقدم تصریح کرد: پس از اعلام گزارش تیم عملیاتی به محل اعزام شد، اما فرد مذکور با دیدن خودروی پلیس، به آن‌سوی بزرگراه امام علی (ع) فرار کرده و سوار خودرویی که ظاهرا از قبل منتظرش بود، شد.

وی افزود: با فرار متهم، ماموران به تعقیب او و راننده‌ای که او را فراری داده بود پرداختند که در نتیجه با شلیک هوایی پلیس این خودرو متوقف و در کمتر از ۱۵ دقیقه هر ۲ متهم بازداشت و به کلانتری منتقل شدند.

رئیس کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه خاطرنشان کرد: با انتقال خودرو و متهمان به کلانتری اموال مسروقه از جمله لاستیک زاپاس، باتری، جلو پنجره و ابزار آلات چندین خودروی دیگر کشف و مشخص شد متهمان چندین سابقه مواد و سرقت خودرو نیز در پرونده دارند.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی