مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های دشمن است


مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های دشمن است

وزیر اطلاعات با بیان این که برخی مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم و سنگ اندازی دشمنان است، گفت: این در حالی است که برخی این گونه القا می‌کنند که تحریم‌ها اثر زیادی نداشته و عدم مدیریت باعث مشکلات اقتصادی شده است.

به گزارش خبرنگار شمانیوز از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود علوی در جلسه شورای اداری استان فارس اظهار داشت: هدف دشمنان ایجاد فضای ناامیدی و رویگردانی مردم از مسئولان کشور است.
وی در ادامه بر ارتقای سطح امنیت کشور در عرصه‌های مختلف تأکید کرد و با ابراز تأسف از این که در برخی مواقع در جامعه شاهد بدگویی و هتاکی هستیم، گفت: باید با رعایت اخلاق و اصول شرع این گونه مسائل از جامعه رخت بربندد.
او با بیان این که امروز مسئولیت خدمت و گره گشایی از مشکلات مردم بر دوش مسئولان نهاده شده است، بیان کرد: بر اساس آموزه‌های دینی، مسئولیت، امانت، عبادت و آزمون مسئولان است و باید با قدردانی از این تفضل الهی، شکر نعمت را با خوشرویی و خدمت رسانی بی منت به مردم بجای آورد.
وی ادامه داد: اسلام بر خلاف دموکراسی غرب، حکومت را برای مردم می‌خواهد و بنابراین کارگزاران حکومت اسلامی باید در این مسیر حق الناس را رعایت کنند.
وزیر اطلاعات با اشاره به این که در حکومت اسلامی امنیت، معیشت و عدالت باید برای آحاد مردم جامعه برقرار شود، از تلاش و همکاری‌های شورای تأمین در جهت ارتقای سطح امنیت و آرامش کشور به ویژه این استان قدردانی کرد.
وی افزود: به لطف خدا اکنون همدلی و هم افزایی موثری در میان دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی وجود دارد که ثمره آن امنیت پایدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اشکان دژاگه به لیگ جرارد پیکه پیوست/ کاپیتان ایران در جمع پادشاهان فوتبال