برخورد با متخلفین و جاعلان فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی


برخورد با متخلفین و جاعلان فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی

مدیر کل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: با توجه به اینکه قاچاق و تقلب در فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی با سلامت و بهداشت مردم ارتباط مستقیم دارد، سازمان غذا و دارو هیچ مدارا و ارفاقی در این مورد قائل نخواهد شد.

خبرگزاری فارس: بهفر مدیر کل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان عذا و دارو همزمان با آغاز طرح مقابله و مبارزه با کالا‌های آرایشی و بهداشتی در سطح عرضه در سراسر کشور اظهار کرد: با متخلفین و جاعلان فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی بشدت برخورد خواهیم کرد و اگر احتمالاً وارد کننده یا واحد تولیدی قانونی اقدام به تخلفاتی در این زمینه داشته باشند حتماً پروانه‌های بهداشتی آن‌ها باطل و مراتب به مقامات قضائی ارجاع خواهد شد.

مدیر کل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان عذا و دارو افزود: خوشبختانه تخلفات وارد کنندگان قانونی و تولید کنندگان دارای پروانه، کم تعداد است.

وی ضمن یادآوری نقش مسئولان فنی به عنوان ناظران و نمایندگان قانونی این سازمان در شرکت‌ها و کارخانه‌های مربوطه اظهار امیدواری کرد: با اجرا و گسترش طرح پست مارکتینگ، شاهد بسط و توسعه مسئولیت پذیری در بین شرکت‌های رسمی کشور از یک سو و گسترش ضریب سلامت کالا‌های عرضه شده در سطح بازار خواهیم بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟