والیبال چشم‌انتظار متولی متعهد


والیبال چشم‌انتظار متولی متعهد

والیبال خراسان رضوی باوجود داشتن تیم خوب در لیگ برتر همچنان در بخش مدیریتی با مشکل مواجه است.


شهرآرا آنلاین - هیئت والیبال استان چندسالی است که دچار تنش و حاشیه شده و باوجود تغییروتحولات مختلف هنوز به نقطه‌ای که مطلوب خانواده والیبال باشد، نرسیده است. جنجال‌های حضور رئیس قبلی این هیئت که عملا جامعه والیبال را به دو گروه موافق و مخالف وی تقسیم کرده بود، درنهایت به برکناری زودهنگام او رسید و با اینکه تصور می‌شد بعد از رفتن وی شرایط هیئت به سامان شود، این اتفاق هرگز نیفتاد. حضور مدیری غیروالیبالی برای آرامش‌دادن به فضای جنجالی این رشته در استان تدبیری مشترک ازسوی فدراسیون والیبال و رئیس قبلی اداره کل ورزش و جوانان بود که حالا با گذشت چند ماه اشتباه‌بودن آن ثابت شده است. نکوئی که گویی میلی به ماندن در والیبال ندارد، هر روز بیشتر از قبل به این رشته بی‌اعتنایی می‌کند و حضورش آن‌قدر کم‌رنگ شده که حتی صدای جبار قوچان‌نژاد، سرمربی تنهاتیم لیگ‌برتری استان، را نیز درآورده است. در این شرایط خبر برگزاری قریب‌الوقع انتخابات مجمع هیئت والیبال، تنهااتفاق امیدوارکننده‌ای است که والیبالی‌های خراسان را دلگرم و امیدوار کرده است؛ انتخاباتی که درحال‌حاضر 5 نامزد دارد که هر کدام شرایط متفاوت و گاه عجیبی دارند، اما آنچه روشن و بدیهی است، این است که والیبالی‌ها به مدیر و متولی متعهدی نیاز دارند که برای این رشته دل بسوزاند و چرخ‌های هیئت را به‌سمت جلو ببرد.

سرپرست موردنظر دردسترس نمی‌باشد

از ابتدای پاییز امسال با حضور تیم والیبال پیام در لیگ برتر والیبال کشور سالن مهران جانی دوباره گرفته و هر هفته با برگزاری بازی‌های لیگ برتر در این سالن مخاطبان این رشته حال‌وهوایی خاص را تجربه می‌کنند، اما دراین‌میان غیبت سرپرست و مسئولان فعلی هیئت والیبال در بیشتر بازی‌ها جای سؤال دارد. واقعیت این است که سرپرست فعلی این هیئت که از ابتدا هم نشان می‌داد چندان رغبتی به پذیرش این مسئولیت ندارد، به‌ندرت دردسترس است و غیر از اهالی رسانه‌ها حتی خود اهالی والیبال هم او را نمی‌بینند. کمیته‌های هیئت تقریبا تعطیل هستند و غیر از روزهایی که پیام در مشهد بازی دارد، چراغ هیئت اغلب اوقات خاموش و درها بسته است. کار به جایی رسیده که دیدن رئیس هیئت بر سر بازی‌های پیام در سالن مهران به یک اتفاق خاص و قابل‌توجه تبدیل شده است!

استقبال خوش والیبالی‌ها از خوش‌نیت

سرپرست فرمانداری مشهد یکی از افرادی است که برای حضور در مجمع ثبت‌نام کرده که با استقبال والیبالی‌های مشهد هم رو‌به‌رو شده است. حیدر خوش‌نیت در 2 بازی گذشته تیم پیام هم در سالن مهران حاضر شد تا نشان بدهد عزم جزمی برای حضور در انتخابات هیئت والیبال دارد. او حتی بر سر تمرینات پیام هم حاضر شده و البته این‌همه با واکنش خوب اهالی والیبال مواجه شده که امیدوارند با حضور یک فرد سیاسی، شرایط رهاشده این هیئت سروسامان بگیرد.

بازگشت رئیس جنجالی

غیر از حیدر خوش‌نیت که به نظر می‌رسد از بالاترین شانس برای تصدی ریاست هیئت والیبال برخوردار است، حضور دوباره حسین‌زاده، رئیس برکنارشده این هیئت، و ثبت‌نام مجدد او برای حضور در هیئت والیبال از نکات جالب و تعجب‌بر‌انگیز انتخابات هیئت والیبال استان است. ثبت‌نام جواد فخار هم می‌تواند از اتفاقات جالب انتخابات هیئت باشد که البته در قواره مورد حسین‌زاده تعجب‌برانگیز نیست، ولی کم از آن هم نمی‌آورد! به این همه اضافه کنید ثبت‌نام خود مهدی نکوئی، سرپرست کنونی هیئت والیبال، که باوجود حضور کم‌رنگش در این هیئت و بی‌میلی آشکارش به این رشته معلوم نیست چرا برای ماندن در جمع والیبالی‌ها نامزد شده است!

دورخیز سرمربی برای ریاست

از جالب‌های انتخابات هیئت والیبال باید به حضور جبار قوچان‌نژاد، سر‌مربی تیم پیام، نیز اشاره کرد. اینکه یک مربی عزم ریاست کند، اتفاق بسیار خاصی است که خراسان رضوی یک‌بار غلط‌بودن آن را به چشم خود دیده است. زمانی که عباس چمنیان رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی شد، کم نبودند کسانی که معتقد بودند این اتفاق نه برای هیئت و نه برای شخص چمنیان عاقبت خوشی ندارد؛ تحلیلی که درنهایت درست‌بودنش ثابت شد و چمنیان استعفا کرد تا فوتبال خراسان رضوی وارد یک دوره سخت بی‌ثباتی شود. تجربه چمنیان حالا پیش‌روی قوچان‌نژاد است و بااین‌وصف باید منتظر بمانیم تا ببینیم درنهایت سرمربی پیام، ماندن در دنیای مربیگری را با حضور در میز پرتلاطم هیئت والیبال و گرفتاری‌های آن عوض می‌کند یا نه.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان