برگزیدگان دومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان


دبیر دومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان از پایان داوری آثار رسیده به این جشنواره و مشخص شدن نفرات برتر خبر داد. به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، سعیده گلابی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی در سنندج اظهار کرد: پس از برگزاری موفقیت‌آمیز نخستین جشنواره سراسری کارتون و …

دبیر دومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان از پایان داوری آثار رسیده به این جشنواره و مشخص شدن نفرات برتر خبر داد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، سعیده گلابی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی در سنندج اظهار کرد: پس از برگزاری موفقیت‌آمیز نخستین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان در دهه فجر سال ۹۶ و استقبال بی‌نظیر هنرمندان استان‌های مختلف کشور شاهد اعلام فراخوان دومین جشنواره همزمان با ایام مبارک هفته بسیج بودیم.

وی افزود: بر اساس زمانبندی جشنواره مهلت ارسال آثار دهم بهمن ماه و زمان داوری نیز یازدهم بهمن ماه بود و خوشبختانه این مهم بدون تاخیر و در زمان مقرر صورت گرفت.

دبیر دومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان عنوان کرد: در دومین دوره این جشنواره شاهد استقبال بی‌نظیر هنرمندان نام‌آشنای عرصه کارتون و کاریکاتور کشور بودیم و به اذعان هیات داوران، آثار رسیده به لحاظ کیفی با روند رو به رشدی همراه بوده است.

گلابی افزود: محمدسامان صولی، سامان جعفری و خبات ساعدی داوری آثار رسیده به این جشنواره را بر عهده داشتند که بر اساس رای این افراد بر اساس محورهای جشنواره صاحبان آثار برتر معرفی شدند.

وی اعلام کرد: فرامرز کشتکار از شیراز رتبه اول، ندا تنهایی‌مقدم از تبریز رتبه دوم و محمدعلی خلجی از تهران و امیر بیگ‌زاده از اردبیل رتبه سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

دبیر دومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان افزود: یلدا هاشمی‌نژاد از تهران، محمود برخورداری از ایلام و علی فریدرادپور از تبریز از سوی هیات داوران شایسته تقدیر شناخته شدند.

گلابی اعلام کرد: با نظر هیات داوران نیز ۴۰ اثر برای نمایشگاه انتخاب شدند که از ۱۳ بهمن در قالب نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در سالن نمایشگاه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در سنندج در معرض دید عموم قرار گرفته است.

به گزارش فارس، دومین جشنواره سراسری کارتون و کاریکاتور فجر کردستان توسط انجمن کارتون و کاریکاتور سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان طی دو سال متوالی با محوریت انقلاب اسلامی، چهار دهه عزت، اقتدار و خودباوری ملی و استکبارستیزی و جهاد همه جانبه برگزار شده و از جمله معدود جشنواره‌های این عرصه است که در زمان مقرر داوری آن صورت گرفته و بدون حتی یک روز وقفه آثار برتر معرفی و مشخص می‌شوند که در نوع خود بی‌نظیر است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)