ایران؛ بازیگر اصلی منطقه


ایران؛ بازیگر اصلی منطقه

معاون هماهنگ‌کننده ارتش:امروز جمهوری اسلامی ایران بازیگر اصلی در منطقه است و به قدرت منطقه‌ای تبدیل شده ایم

ایران؛ بازیگر اصلی منطقهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش در نشست صمیمی مسئولان ارتش و اصحاب رسانه که صبح امروز در حاشیه نمایشگاه ملی دستاورد‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با تبریک دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: از بدو پیروزی انقلاب، تهدید‌های مستکبران علیه انقلاب آغاز شد.
وی ادامه داد: دشمنان راهبرد و استراتژی‌های زیادی برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب انجام دادند. اختلافات قومی، ترور، اقدام در جهت منزوی کردن، حمله مستقیم نظامی و تحریم‌ها استراتژی‌هایی بود که علیه ایران اعمال شد، اما شکست خورد.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: با وجود تمامی توطئه‌های دشمنان، توانستیم انقلاب را حفظ کنیم و برغم همه تهدیدات و وقوع جنگ تحمیلی، تمامیت کشور حفظ شده است. امروز ایران بازیگر اصلی منطقه است. کشور ما امروز به قدرت منطقه‌ای تبدیل شده و برای کشور‌های آزادی‌خواه، الهام‌بخش است.
امیر سیاری با بیان اینکه امروز دشمن دو استراتژی جنگ نرم و جنگ اقتصادی را دنبال می‌کند، گفت: امروز باید ببینیم چه کردیم که توانستیم این دستاورد‌ها را به دست آوردیم و چه کردیم که این دستاورد‌ها حفظ شده است و برای این دو استراتژی دشمن برنامه داشته باشیم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم / احسان و سولماز زوج عاشق برنامه ماه عسل جدا شدند ! / عاشق ترین زوج ایرانی هم جدا...