بازداشت یک گروه 9 نفری طالبان در شهرستان پشتون زرغون هرات


بازداشت یک گروه 9 نفری طالبان در شهرستان پشتون زرغون هرات

معاون والی هرات گفت: در 15 روز گذشته ریاست امنیت ملی هرات در عملیات‌های ویژه خود موفق به بازداشت یک گروه 9 نفری طالبان در منطقه پشتون زرغون شدند.

«محی‌الدین نوری» معاون والی هرات در گفتگو با خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس گفت: در 15 روز گذشته ریاست امنیت ملی هرات در عملیات‌های ویژه خود موفق به بازداشت یک گروه 9 نفری طالبان در منطقه پشتون زرغون شدند.

وی تاکید کرد: این گروه 9 نفره و فرمانده آنها به نام طوفان در شهرستان پشتون زرغون مسئول سازماندهی به مراکز نظامی بودند.

نوری افزود: نیروهای امنیت ملی در عملیات های ویژه خود در هرات توانستند تا یک گروه 6 نفری و یک گروه 5 نفری از آدم رباها را دستگیر کنند و با انجام عملیات متعدد تعداد این گونه تخلفات در هرات کاهش یافته است.

بازداشت یک گروه 9 نفری طالبان در شهرستان پشتون زرغون هرات

وی همچنین از دستگیری یک تروریست خبر داد و گفت: شخصی به نام غلام یحیی که چندی پیش یک تن از اعضای شورای ولاتی هرات را ترور کرده بود و متواری شده بود، نیز پس از بررسی‌های اطلاعاتی از سوی کارمندان امنیت ملی هرات بازداشت شده است .

معاون والی هرات ادامه داد: ریاست امنیت ملی هرات در برنامه های عملیاتی خود در شهرستانهای گذره و انجیل هرات توانسته اند تا یک گروه مسلح غیر مسوول را که در این شهرستانها فعالیت های غیر قانونی داشته اند را به پروسه صلح دعوت کنند.

به گزارش فارس، هرات یکی از مناطق امن در افغانستان است که به تازگی طالبان در آنجا فعالیت داشته و پلیس این شهر در تلاش است با انجام عملیاتهای مختلف امنیت را به این ولایت باز گرداند.

/انتهای پیام/

بازداشت یک گروه 9 نفری طالبان در شهرستان پشتون زرغون هرات
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد غروب | 7 انشا زیبا کوتاه و بلند با موضوع غروب برای محصلین