میزان رشد شاخص‌ها در حوزه ICT چشمگیر بوده است


میزان رشد شاخص‌ها در حوزه ICT چشمگیر بوده است

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، جواد غلام پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: پس از چهل سال از گذشت انقلاب شکوهمند اسلامی، کشورمان از هر زمانی مقتدرتر است. مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، انقلاب...

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، جواد غلام پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: پس از چهل سال از گذشت انقلاب شکوهمند اسلامی، کشورمان از هر زمانی مقتدرتر است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد، انقلاب اسلامی را از برکات آسمانی برای کشور عنوان کرد و افزود: در کنار همه پیشرفت های سایر بخش ها توانسته ایم در حوزه ict به رشد قابل توجهی دست پیدا کنیم.

رییس شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات استان از رشد شاخص های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالهای اخیر در استان خبر داد و اظهار کرد: میزان رشد شاخص ها در حوزه ict چشمگیر بوده است.
این مقام مسئول از حضور مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تحت عنوان کارگروه ارتباطات، فناوری اطلاعات و فضای مجازی در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله خبر داد و تصریح کرد: خدمات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)