سائول نیگز: رئال مادرید با شایستگی دربی را برد؛ فکر نمی‌کنم VAR مقصر شکست ما بوده باشد


سائول نیگز: رئال مادرید با شایستگی دربی را برد؛ فکر نمی‌کنم VAR مقصر شکست ما بوده باشد

سائول هم می‌گوید VAR را نمی‌توان مقصر اصلی شکست قلمداد کرد.

طرفداری - سائول نیگز، هافبک اسپانیایی و ملی‌پوش اتلتیکو مادرید به شکست خانگی سنگین این تیم در دربی مادرید واکنش نشان داد.

شاگردان سیمئونه که هفته پیش در خانه بتیس زانو زدند، دیروز هم در واندا مترو پولیتانو مقابل تیم همشهری با نتیجه 1-3 شکست خوردند تا حالا هم رده دوم را از دست بدهند و هم فاصله‌شان با بارسا در صدر جدول به 6 امتیاز برسد که شاید امشب به 9 هم برسد. در این بازی البته صحنه‌های پربحث و جنجالی داوری هم زیاد بود که اعتراض دو تیم را به دنبال داشت.

به گزارش مارکا، سائول درباره بازی می‌گوید:

نکته مثبت این بازی، تجربه‌ای است که از اشتباهاتمان به دست آوردیم. دو بازی با رایو وایکانو و یوونتوس برای هر دو تیم دشوار خواهد بود و باید از این شکست برای بهبود عملکردمان در آن بازی‌ها درس بگیریم. روزهایی هست که بازی برای شما بهتر و گاهی هم بدتر از همیشه پیش می‌رود ولی این تیم هیچ وقت به لحاظ تلاش و مبارزه در زمین کم نمی‌گذارد. اگر چنین چیزی باشد مرا نگران می‌کند. گاهی در محوطه حریف بی رحم و دقیق‌تر هستید ولی گاهی هم بی دقت هستید و فرصت‌هایی را از دست می‌دهید که در حالت عادی از دست نمی‌دادید.

VAR؟ تصاویر و ویدیوها موجود است و قضاوت را بر عهده شما می‌گذاریم. وظیفه ما این است که خودمان را وقف چیزی که در کنترلمان است، کنیم. امروز مادرید تیم برتر زمین بود و با شایستگی پیروز شد. فکر نمی‌کنم VAR مقصر شکست ما بود ولی بالاخره باید صحنه‌ها به دقت بررسی شود. حالا در شرایط دشواری قرار داریم ولی با شناختی که از این تیم دارم، در مشکلات قوی‌تر می‌شود. فعلا به رایو فکر می‌کنیم. یک هفته طولانی پیش رو داریم تا به نقاط ضعفمان فکر کنیم. بازی با یوونتوس حواس ما را از اهمیتی که بازی با رایو وایکانو دارد، پرت نخواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان