بهترین قیمت گوشی های دست دوم سامسونگ در بازار موبایل ایران


مطلب بهترین قیمت گوشی های دست دوم سامسونگ در بازار موبایل ایران برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ به دنبال خرید یک گوشی موبایل با قیمت مناسب هستید؟ در این مطلب به بهترین قیمت گوشی های دست دوم سامسونگ اشاره شده است. موبایل هایی که می‌توانید آنها را با قیمت...

به دنبال خرید یک گوشی موبایل با قیمت مناسب هستید؟ در این مطلب به بهترین قیمت گوشی های دست دوم سامسونگ اشاره شده است. موبایل هایی که می‌توانید آنها را با قیمت زیر ۲ میلیون تومان خریداری کنید.

با بالا رفتن قیمت دلار، قیمت همه اجناس هم تا چند برابر بیشتر شد و طبیعتا بازار موبایل نیز از این آشفتگی در امان نماند. چند برابر شدن قیمت دلار -در حال حاضر ریال ایران یکی از بی ارزش ترین واحدهای پولی جهان است- باعث شد تا قیمت کالاهای وارداتی نیز به همان نسبت بالا برود.

اکنون قیمت گوشی های میان رده در بازار ایران شما را به یاد بهای یک گوشی هوشمند پرچمدار در چند ماه گذشته خواهد انداخت! این وضعیت در بازار بالارده بیشتر به چشم می‌آید و با یک افزایش قیمت چندین میلیونی مواجه هستیم.

آیا از خرید یک گوشی جدید منصرف شدید؟ مسلما بالارفتن قیمت ها تاثیر زیادی در حجم خرید بازار خواهد داشت، اما امروزه دیگر گوشی یک کالای ضروری به حساب می‌آید و تصور زندگی بدون آن تقریبا غیرممکن است. شاید در این زمان توصیه به خرید گوشی های دست دو پیشنهاد چندان بدی نباشد.

البته قبل از آن حتما به نکات مهمی که برای خرید گوشی موبایل کارکرده اهمیت دارد، توجه داشته باشید.

بهترین قیمت گوشی های دست دو سامسونگ در ایران

به طور کل در بازار موبایل جهان سه برند در حال رقابت تنگاتنگی با یکدیگر هستند. اپل، سامسونگ و هواوی هر کدام طرفداران خاص خود را دارد، اما در این بین سامسونگ تا حدودی از رقبای خود جلوتر است.

این سازنده کره‌ای در حال حاضر برترین تولیدکننده در بازار موبایل بوده و محصولات خوب آن همواره در بین بهترین گوشی های جهان قرار دارد. برای اطلاع از بهترین گوشی های سامسونگ در سال جاری میلادی به مطلب بهترین گوشی های هوشمند ۲۰۱۹ مراجعه کنید.

در هر صورت برای خرید یک گوشی دست دو نیز می‌توانید به سامسونگ اعتماد کنید. در زیر لیست بهترین قیمت گوشی سامسونگ را می‌بینید، این مدل‌ها را تنها از نظر قیمت در دسته بهترین ها قرار داده‌ایم. گوشی های موبایل کارکرده سامسونگ که می‌توانید آنها را با قیمت کمتر از ۲ میلیون تومان در بازار ایران پیدا کنید.

گلکسی جی ۱ مینی پرایم (Samsung Galaxy J1 mini prime)

اگر به دنبال یک گوشی کارکرده و ارزان قیمت سامسونگ می‌گردید، گلکسی جی ۱ مینی پرایم یک انتخاب مناسب است. البته در نظر داشته باشید که قیمت پایین، مشخصات پایین رده‌ای نیز در اختیارتان خواهد گذاشت. قیمت گوشی دست دو سامسونگ Galaxy J1 در بازار ایران حدود ۵۰۰ هزار تومان است.

مشخصات

اندازه: ۱۰.۸ × ۶۳.۱ × ۱۲۱.۶ میلی‌متر صفحه نمایش: ۴ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ × ۸۰۰ پیکسل پردازنده: Spreadtrum SC9830 دوربین: دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی VGA باتری: ۱۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت

سامسونگ Galaxy J1 Ace

یکی از گوشی هایی که می‌توان مدل کارکرده آن را در بازار موبایل ایران با قیمت مناسبی تهیه کرد، گوشی Galaxy J1 Ace است. این دستگاه کمی بزرگتر از مدل جی ۱ مینی پرایم است ولی ضخامت کمتری دارد.

نمایشگر آن کمی بزرگتر از مینی پرایم بوده و یکی از بهترین قیمت گوشی های دست دوم سامسونگ در بازار ایران را به خود اختصاص می‌دهد. مدل کارکرده این گوشی را می‌توانید با قیمت ۶۵۰ هزار تومان در بازار ایران تهیه کنید.

مشخصات

اندازه: ۹.۵ × ۶۷.۶ × ۱۳۰.۱ میلی‌متر صفحه نمایش: ۴.۳ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ × ۸۰۰ پیکسل پردازنده: ۴ هسته ۱.۲ گیگاهرتزی دوربین: دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی باتری: ۱۹۰۰ میلی‌آمپر ساعت

گلکسی گرند پرایم (SAMSUNG GALAXY GRAND PRIME)

گلکسی گرند پرایم سامسونگ نیز یکی از دستگاه هایی است که می‌توانید مدل دست دو آن را در بازار موبایل ایران با قیمت مناسبی بیابید. این گوشی هوشمند به نسبت دو مدل جی ۱ مینی پرایم و جی ۱ Ace نمایشگر بزرگتری داشته و البته قیمت آن نیز کمی بالاتر است. قیمت گلکسی گرند پرایم دست دوم در ایران حدود ۷۵۰ هزار تومان است.

مشخصات

اندازه: ۱۴۴.۸ × ۷۲.۱ × ۸.۶ میلی‌متر صفحه نمایش: ۵ اینچ با رزولوشن ۵۴۰ × ۹۶۰ پیکسل پردازنده: Snapdragon 410 دوربین: دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی باتری: ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت

گلگسی گرند پرایم پرو (Galaxy Grand Prime Pro)

در لیست بهترین قیمت گوشی های دست دوم سامسونگ مدل گرند پرایم پرو نیز جای می‌گیرد. این گوشی با فریم آلومینیومی و نمایشگر ۵ اینچی یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که به دنبال یک گوشی هوشمند خوب و ارزان قیمت هستند. قیمت گرند پرایم پرو کارکرده در بازار ایران حدود ۸۵۰ هزار تومان است.

مشخصات

اندازه: ۱۴۳.۸x 72.3 x 8.4 میلی‌متر صفحه نمایش: ۵ اینچ با رزولوشن ۵۴۰ × ۹۶۰ پیکسل پردازنده: Snapdragon 425 دوربین: دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی باتری: ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت

گلکسی جی ۱ (SAMSUNG GALAXY J1)

سری گوشی های گلکسی J سامسونگ یکی از بهترین گوشی های هوشمندی است که می‌توانید با قیمت مناسب و البته عملکرد نسبتا خوب در بازار موبایل ایران پیدا کنید. قیمت گلکسی جی ۱ دست دو حدود ۸۰۰ هزار تومان است.

مشخصات

اندازه: ۱۲۹ × ۶۸.۲ × ۸.۹ میلی‌متر صفحه نمایش: ۴.۳ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ × ۸۰۰ پیکسل پردازنده: Spreadtrum دوربین: دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی باتری: ۱۸۵۰ میلی‌آمپر ساعت

گلکسی جی ۲ (SAMSUNG GALAXY J2)

نمایشگر سوپر آمولد ۴.۷ اینچی با یک باتری ۲ هزار میلی‌آمپر ساعتی از مشخصات بارز این گوشی هوشمند است. مدل کارکرده گلکسی جی ۲ را می‌توانید با قیمت ۸۰۰ هزار تومان در بازار ایران پیدا کنید.

مشخصات

اندازه: ۱۳۶.۵ × ۶۹ × ۸.۴ میلی‌متر صفحه نمایش: ۴.۷ اینچ با رزولوشن ۵۴۰ × ۹۶۰ پیکسل پردازنده: Exynos 3475 دوربین: دوربین اصلی ۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی باتری: ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت

گلکسی جی ۳ (Samsung Galaxy J3)

در بین بهترین گوشی های دست دو سامسونگ با قیمت زیر ۱ میلیون تومان مدل گلکسی جی ۳ نیز قرار می‌گیرد. قیمت کارکرده این دستگاه در بازار موبایل ایران حدود ۸۵۰ هزار تومان است.

مشخصات

اندازه: ۱۴۳.۲ × ۷۰.۳ × ۷.۹ میلی‌متر صفحه نمایش: ۵ اینچ با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل پردازنده: Exynos 7570 دوربین: دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی باتری: ۲۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت

گلکسی جی ۵ پرایم (SAMSUNG GALAXY J5 PRIME)

این گوشی پایین‌رده، بدنه‌ای فلزی دارد و پردازنده‌‌ی کم‌مصرف آن نیز نوید شارژدهی مناسبی می‌دهد. در بازار گوشی های موبایل دست دو می‌توانید این مدل را با قیمت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خریداری کنید.

مشخصات

اندازه: ۱۴۲.۸ در ۶۹.۵ در ۸.۱ میلی‌متر صفحه نمایش: ۵ اینچ با رزولوشن ۷۲۰ × ۱۲۸۰ پیکسل پردازنده: Exynos 7570 دوربین: دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی باتری: ۲۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت

گلکسی جی ۷ پرایم (Samsung Galaxy J7 Prime)

این گوشی نیز در لیست بهترین قیمت گوشی های دست دوم سامسونگ قرار می‌گیرد. بدنه‌ی فلزی و باکیفیت، طول عمر باتری عالی و دوربین با کیفیت مطلوب از ویژگی های مثبت این گوشی هوشمند است. گلکسی جی ۷ پرایم در بازار گوشی های دست دوم سامسونگ با قیمت زیر ۲ میلیون تومان یکی از بهترین گزینه ها برای خرید است. قیمت مدل کارکرده آن حدود ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

مشخصات

اندازه: ۸ × ۷۵× ۱۵۱.۵ میلی‌متر صفحه نمایش: ۵.۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل پردازنده: Exynos 7870 دوربین: دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی باتری: ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های دست دوم هواوی به همراه قیمت آنها در بازار ایران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری