استاندار بوشهر: 22بهمن نماد وحدت مردم است


استاندار بوشهر: 22بهمن نماد وحدت مردم است

گناوه-ایرنا- استاندار بوشهرگفت: 22 بهمن نماد وحدت ، همبستگی و نمایش انسجام ملی در برابر دسیسه های دشمنان انقلاب است

عبدالکریم گراوند روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: مردم شریف و انقلابی این استان باحضور در راهپیمایی 22 بهمن نقشه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.
وی یادآورشد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، امام راحل انقلاب و نظام است.
گراوند یادآورشد:سیاست مدیریت استان در دولت تدبیر و امید جهت سرعت بخشی در طرح های عمرانی نگاه و توجه ویژه به پروژه های نیمه تمام و افتتاح آنان است.
استاندار بوشهر گفت:تمام طرح هایی که کلنگ زنی شده بخشی از اعتبارات آن تخصیص و بخش دیگری در سال آینده تامین اعتبار خواهد شد و سعی داریم منابع این طرح ها را در دهه فجر تامین تا وقفه ای در پیشرفت آنها بوجود نیاید.
وی که روز گذشته به شهرستان دیلم سفر کرده بود اظهارداشت: طرح هایی که مورد نیاز و رضایت مردم باشد در اولویت افتتاح قرار می گیرند و کلنگ زنی ها را در صورتیکه منابع آن تامین شده باشد، به حداقل خواهیم رساند.
وی بیان کرد: در شهرستان دیلم برخی طرح هایی که به بهره برداری رسید تنها 30 درصد پیشرفت داشتند که طبق برنامه ریزی های بعمل آمده در مدت کوتاهی به اتمام رسید و تقدیم مردم شد.
وی درخصوص دغدغه مردم نسبت به عدم تعهد مسوولیت های اجتماعی شرکت های مستقر نفت و گاز شهرستان دیلم افزود: در این ارتباط با مسئولان وزارت نفت به یک زبان مشترک خواهیم رسید و در آینده نزدیک جهت تصمیمات لازم از شرکت های نفت و گاز مستقر در این شهرستان بازدید بعمل می آید.
در سفر یک روزه استاندار بوشهر به شهرستان دیلم 5 طرح با اعتبار 118 میلیارد و 800 میلیون ریال بمناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و اجرایی شد.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قرار دارد.
6164/72155/6045/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا