آژاکس 1 - 2 رئال مادرید؛ پیروزی نفس‌گیر در شب جنجال VAR


آژاکس 1 - 2 رئال مادرید؛ پیروزی نفس‌گیر در شب جنجال VAR

مدافع عنوان قهرمانی توانست به یک پیروزی ارزشمند در خانه نماینده هلند دست یابد.

مدافع عنوان قهرمانی توانست به یک پیروزی ارزشمند در خانه نماینده هلند دست یابد.

به گزارش وبسایت نود، تیم های آژاکس و رئال مادرید از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در ساعت ۲۳:۳۰ به مصاف هم رفتند. این بازی در نهایت با نتیجه ۱-۲ به سود رئال مادرید به پایان رسید.

آژاکس که بازی را خوب شروع کرده بود در دقیقه ۲۷ تا آستانه گلزنی پیش رفت اما ضربه تادیچ به تیر دروازه کورتوا برخورد کرد. تیم میزبان در دقیقه ۳۵ روی یک کار تیمی زیبا می توانست گل بزند اما کورتوا به خوبی توانست ضربه زیخ را دور کند.

آژاکس تنها دو دقیقه بعد روی اشتباه کورتوا و با ضربه سر تاگلیافیکو به گل رسید اما داور پس از بازبینی تصاویر در یک تصمیم جنجالی این گل را به دلیل آفساید مردود کرد.

در حالی که نیمه دوم بار دیگر با برتری نسبی آژاکس آغاز شده بود این تیم رئال بود که در دقیقه ۶۰ برخلاف جریان بازی توانست به گل برسد. وینیسیوس در فضای خوبی صاحب توپ شد و توانست پس از جا گذاشتن چند بازیکن حریف توپ را بنزما برساند تا این بازیکن در دهانه دروازه گلزنی کند.

حملات آژاکس سرانجام نتیجه داد و این تیم در دقیقه ۷۵ بازی را مساوی کرد. داوید نرس در فضای خالی پشت مدافعان رئال صاحب توپ شد و توپ را به دهانه دروازه فرستاد تا زیخ آن را گل کند. در حالی که آژاکس در این دقایق قصد حمله کردن داشت این رئال بود که روی ضد حملات خطرناک کار می کرد و سرانجام در دقیقه ۸۷ روی سانتر کارواخال و با ضربه آسنسیو در دهانه دروازه به گل دوم خودش دست یافت.

تیم میزبان در آخرین ثانیه های بازی روی پاس بلند زیبای تادیچ که باعث شد دولبرگ با دروازه بان تک به تک شود می توانست به گل برسد اما کورتوا توانست ضربه ضعیف این بازیکن را مهار کند تا بازی با همان نتیجه تمام شود.

۲۰۳۱


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کد مورس امروز همستر کمبت 24 خرداد 1403 پنجشنبه شب تا جمعه