احتمال محرومیت مضاعف راموس از سوی یوفا


احتمال محرومیت مضاعف راموس از سوی یوفا

سرخیو راموس به دلیل کارت زرد عمدی که مقابل آژاکس گرفت، ممکن است از سوی یوفا با محرومیت مضاعف روبرو شود. بعد از گل پیروزی‌بخش رئال در دقیقه 87 توسط مارکو آسنسیو، سرخیو راموس یک کارت زرد دریافت کرد تا در بازی برگشت دو تیم در برنابئو محروم باشد.

او پس از بازی در میکسدزون گفت: «با توجه به نتیجه ای که کسب کرده بودیم، دروغ است اگر بگویم عامدانه کارت نگرفتم. نه اینکه بخواهم آژاکس را دست کم گرفته باشم یا اینکه صعودمان را قطعی بدانم، برخی مواقع باید در فوتبال تصمیمات دشواری بگیرید که این هم یکی از آنهاست.»

راموس ساعتی پس از این مصاحبه با انتشار یک توئیت، هرگونه عمد در گرفتن کارت را تکذیب کرد، با این حال قرار است یوفا در این باره تحقیق کند و بر اساس قانون این سازمان ممکن است یک جلسه محرومیت مضاعف برای راموس در نظر گرفته شود.

در برنامه "گولاسو" تصویری از راموس چند دقیقه پیش از اخطارگرفتنش پخش شد که او رو به سمت نیمکت رئال از سولاری می‌پرسد که کارت بگیرم؟ اوحتی با دست نیز به این مساله اشاره می کند. تنها چند دقیقه بعد او از داور کارت گرفت تا شبهه عمدی بودن اخطارگرفتنش بیشتر شود.

احتمال محرومیت مضاعف راموس از سوی یوفا---

احتمال محرومیت بیشتر از یک جلسه در این مورد سابقه دارد و در سال 2017، دنی کارواخال به دلیل دریافت یک کارت زرد عمدی در بازی مقابل آپوئل، توسط یوفا به جای یک بازی، به دو بازی محرومیت محکوم شده بود. رای یوفا 28 فوریه پس از پایان دور رفت این مرحله از مسابقات لیگ قهرمانان اعلام خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

وداع جذاب فاینورد با اسلوت: مرسی برای روزهای خوب!