نشست مسؤولیت اجتماعی نرم حوزه تعلیم و تربیت برگزار می‌شود


 نشست مسؤولیت اجتماعی نرم حوزه تعلیم و تربیت برگزار می‌شود

نشست مسؤولیت اجتماعی نرم حوزه تعلیم و تربیت در یازدهمین رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، یازدهمین رویداد نوآوری‌های آموزشی چهارسوق در مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال برگزاری است.
یکی از عرصه‌های حضور موفق خیرین و فعالان عرصه نیکوکاری در دهه‌های گذشته، حرکت «مدرسه سازی» بوده که با همتی بلند، آثار و برکات فراوانی در کشور به همراه داشته است.
فرآیند تعلیم و تربیت، فرآیندی پیچیده و دارای معماری چندلایه است. لایه‌های عملیاتی و سخت‌افزاری این نظام، مشهودتر و لایه‌های انسانی، نظری و نرم‌افزاری آن ناپیداتر هستند. مشهودتر بودن و زودبازده‌تر بودن لایه‌های عملیاتی، ناخودآگاه توجه را به سمت پدیده‌های موجود در این لایه جلب می‌نماید. لذا پدیده‌هایی چون ساختمان مدرسه، تجهیزات آموزشی و نوشت‌افزار به‌علت ملموس‌تر بودن‌شان بیشتر مورد توجه نیک‌اندیشان و مدیران نظام آموزشی قرار گرفته است.
از‌آن‌جا که محرومیت سخت‌افزاری بیش‌تر به چشم می‌آید، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به نقش‌آفرینی در بهبود نظام تعلیم و تربیت، بر نیازهای سخت‌افزاری مناطق کم‌برخوردار از نظر اقتصادی متمرکز می‌شود.
«نشست مسؤولیت اجتماعی نرم حوزه تعلیم و تربیت» به‌عنوان یکی از اجزای یازدهمین رویداد نوآوری‌های چهارسوق، اهمیت و لزوم سوق پیدا کردن تدریجی توجه و پشتیبانی‌های خیرین و بنگاه‌های اقتصادی به سمت لایه‌های نرم نظام تعلیم و تربیت را موضوع ارائه صاحب‌نظران این حوزه و گفت‌وگوی علاقه‌مندان قرار داده است.
این نشست شامل چهار ارائه با محوریت مسئولیت اجتماعی و نیکوکاری در لایه‌های نرم نظام تعلیم و تربیت توسط مهدی نوید ادهم، رضا درمان، نعمت‌الله موسی‌پور و محمد آزین و پرسش و پاسخ با ارائه‌دهندگان در عصر امروز خواهد بود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها