تراکتورسازی یک - استقلال صفر / اشکان دژ استقلال را فرو ریخت


استقلال درهفته هجدهم با شکست مقابل تراکتورسازی امیدهایش برای رسیدن به قهرمانی لیگ هجدهم را تا حدود زیادی از دست داد. استقلال با نمایشی انتقاد آمیز از جام هجدهم دورتر شد.

جمعه،1397/11/26، هفته هجدهم هجدهمین دوره لیگ برتر، ورزشگاه یادگارامام(ره) تبریز، تماشاگر:70هزارنفر

تراکتورسازی: یک

گل:اشکان دژاگه(52)

استقلال: صفر

داور: اشکان خورشیدی
کمک ها: محمدرضا منصوری، علیرضا ایلدروم

اخطار:داریوش شجاعیان(استقلال)، اشکان دژآگه، اکبرایمانی(تراکتورسازی)

بازیکن برتر: اشکان دژاگه(تراکتورسازی)

تراکتورسازی: محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیل‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، یوکیا سوگیتا ، اشکان دژاگه(3+90علی عبدالله زاده)، آنتونی استوکس

سرمربی: لیکنز

استقلال: سید مهدی رحمتی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، پژمان منتظری، میلاد زکی پور، علی کریمی(83اللهیارصیادمنش)، امید نورافکن وریا غفوری(62گادوین منشاء)، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی(96اسماعیل گونسالوس)

سرمربی: وینفردشفر

*بازی استقلال وتراکتورسازی درشرایطی آغازشد که ورزشگاه یادگارامام(ره) شهرتبریزکاملا پربود وهواداران تبریزی تراکتورورزشگاه را دراختیارخود درآورده بودند.

تراکتورسازی یک - استقلال صفر / اشکان دژ استقلال را فرو ریخت---

*پیش ازآنکه سوت شروع بازی به صدا درآید، بازیکنان تراکتورسازی با حمل پلاکاردی شهادت جمعی ازنیروی های سپاه پاسداران اسلامی درحادثه سیستان وبلوچستان را تسلیت گفتند ویادوخاطره آن عزیزان را گرامی داشتند. به پاس خدمات شهدای حادثه سیستان وبلوچستان بازیکنان دوتیم با یک دقیقه سکوت بازی ا آغازکردند.

تراکتورسازی یک - استقلال صفر / اشکان دژ استقلال را فرو ریخت---

*بسیاری ازهواداران بیرون ورزشگاه ماندند و نتوانستند بازی را ازداخل ورزشگاه تماشا کنند. استقبال ازاین بازی مافوق تصورات بود.

دقیقه1:امید نورافکن درهمان ابتدای بازی مسعود شجاعی را با یک تنه سنگین به زمین کوبید که صدای اعتراض تماشاگران تبریزی هم درآمد.

دقیقه4:خطای مسعود شجاعی روی آرمین سهرابیان با اعتراض شدید شفرهمراه شد اما این صحنه با دخالت داورحاشیه ای در روند بازی ایجاد نکرد.

تراکتورسازی یک - استقلال صفر / اشکان دژ استقلال را فرو ریخت---

دقیقه10:خطای علی کریمی روی احسان حاج صفی یک ضربه ایستگاهی را نصیب تراکتورسازی کرد. بعد ازاعلام این خطا علی کریمی به شدت نسبت به تصمیم خورشیدی اعتراض کرد اما بی فایده بود.

دقیقه11:ضربه کاشته را حاجی صفی با پای چپ به سمت دروازه استقلال زد که با برخورد به مدافعان مسیرتوپ تغییرکرد تا این موقعیت برای میزبان ازدست برود.

دقیقه14:نفوذ پژمان منتظری تا نزدیکی های محوطه شش قدم تراکتورسازی موقعیتی مناسب را برای استقلال ایجاد کرد اما پاس این بازیکن را فروزان درآخرین لحظه با مشت دفع کرد.

دقیقه16:ارسال وریا ازنقطه کرنر با دخالت مدافعان تراکتور ثمری برای استقلال نداشت.

دقیقه27: پاس های اشتباه بازیکنان خط میانی دوتیم باعث ازدست رفتن بسیاری ازموقعیت های گلزنی شده است.

دقیق30:ضربه کاشته ای نصیب استقلال شده بود را امید نورافکن را شوتی زمینی به سمت دروازه تراکتورسازی نواخت که توپ با برخورد به بازیکنان تراکتورسازی راهی کرنرشد. موقعیت کرنر را هم بازیکنان استقلال ازدست دادند.

دقیقه31:داریوش شجاعیان به دلیل اعتراض های بی مورد به داور کارت زرد گرفت.

دقیقه42:بارش برف به شکل پراکنده باعث شد تا دوتیم درشرایط سخت تری بازی را ادامه دهند. تماشاگران هم به ناچارچترهای خود را بازکردند تا ازبارش برف مصون بمانند.

دقیقه44:خطای اشکان دژاگه روی امیدنورافکن درحالی که توپ سمت دیگری بود باعث شد تا داور به کاپیتان تراکتورسازی هم کارت زرد نشان دهد.

دقیقه45: این بازی درنهایت با تساوی بدون گل درنیمه اول به پایان رسید. بازی به جزبرخوردهایی که درمیانه زمین داشت با موقعیت های آن چنانی روی دروازه دو تیم همراه نبود.

دقیقه46:بازی درنیمه دوم درحالی آغاز شد که مربیان دوتیم هیچ تغییری درترکیب خود ایجاد نکردند وترجیح دادند نیمه دوم را هم با همان ترکیب نیمه اول آغازکنند.

دقیقه47:اولین ضربه به دروازه را که ظاهرا جدی ترین موقعیت هم بود را فرشیداسماعیلی روی پاس غفوری به سمت دروازه تراکتورسازی شلیک کرد که فروزان درهمان نقطه ای قرارداشت که توپ آمد واین موقعیت را به راحتی ازاستقلال گرفت.

دقیقه48:ارسال های پی درپی بازیکنان تراکتور روی دروازه استقلال مهدی رحمتی را به واکنشی جدی واداشت.

تراکتورسازی یک - استقلال صفر / اشکان دژ استقلال را فرو ریخت---

دقیقه51: اشکان دژاگه روی پاس ماهرانه حاجی صفی ازپشت مدافعان استقلال فرارکرد و درحالی که فاصله کمی هم با رحمتی نداشت با شوتی سنگین کنج دروازه استقلال را به لرزه درآورد تا تراکتور ازاستقلال پیش بیفتد. دراین صحنه مدافعان استقلال روی آفساید گیری دچاراشتباه شدند و بیش ازهمه اشتباه منتظری مشهود بود هرچند که دیگرمدافعان هم تنها نظاره گر این موقعیت بودند.

تراکتورسازی یک - استقلال صفر / اشکان دژ استقلال را فرو ریخت---

دقیقه56:درگیری اکبرایمانی با داریوش شجاعیان و به دنبال آن دخالت روزبه چشمی برای ثانیه هایی بازی را به جنجال کشید اما دخالت داور باعث شد این غائله هم خاتمه یابد. ایمانی بعد ازفروکش کردن حاشیه ها از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه62: گادوین منشاء به جای وریا غفوری وارد زمین شد که البته این تعویض اعتراض وریا را هم به دنبال داشت.

دقیقه64: پاس علی کریمی به اسماعیلی رسید که این بازیکن درموقعیت مناسب توپ را داخل هجده قدم تراکتورفرستاد اما درآخرین لحظه سلیمی توپ را قطع کرد وبه کرنرفرستاد. استقلال ازاین کرنر هم استفاده ای نکرد.

دقیقه68:ارسال نورافکن درفضایی مناسب به سمت تبریزی رفت اما مهاجم بیکاراستقلال ازاین موقعیت هم استفاده نکرد تا بازی ضعیفش بیشتربه چشم بیاید.

دقیقه69:مرتضی تبریزی که نمایش بسیارضعیفی داشت سرانجام ازبازی بیرون رفت تا اسماعیل گونسالوس به جایش بازی کند.

دقیقه70:داریوش شجاعیان ازفاصله دورتوپ را روی دروازه تراکتورفرستاد که منشاء می توانست ازاین موقعیت استفاده کند اما هرچه تلاش کرد به توپ نرسید.

دقیقه72:ارسال تیزدانیال اسماعیلی فر با دخالت استوکس می توانست صحنه خطرناک تری را روی دروازه استقلال ایجاد کند اما چنین نشد.

دقیقه78:پاس رو به عق دژاگه ازنزدیکی ها نقطه کرنر به شجاعی با شوت سرضرب این بازیکن همراه شد اما توپ با فاصله زیاد ازبالای دروازه استقلال اوت شد و موقعیتی برای میزبان به همراه نداشت.

دقیقه83:صیادمنش به جای علی کریمی که عملکرد چندان خوبی هم نداشت به زمین آمد تا استقلال دقایق پایانی را هجومی ترپیش ببرد.

دقیقه87:اشتباه مهلک آرمین سهرابیان با سماجت اشکان دژاگه ونفوذ سریع او می رفت تا میزبان را به گل دوم برساند اما پاس آخر دژاگه به استوکس نرسید.

دقیقه88:استقلال بلافاصله به سمت دروازه تراکتوریورش برد ودر دو موقعیت متوالی که به دست آورد می توانست گل مساوی را با خوش شانسی به ثمربرساند اما این دوموقعیت ازدست رفت.

دقیقه90:داور 4دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد.

تراکتورسازی یک - استقلال صفر / اشکان دژ استقلال را فرو ریخت---

دقیقه2+90:گونسالوس با پاس صیاد منش درموقعیتی نسبتا مناسب قرارگرفت که ضربه عجیب او بیشتربه کمک تراکتورآمد تا استقلال!

دقیقه3+90: اشکان دژاگه که بی گمان ستاره بی چون چرای این بازی بود یک دقیقه مانده به پایان بازی اززمین بیرون رفت. او حین خروج با تشویق شدید تبریزی ها مواجه شد تا روزباشکوهش در ورزشگاه یادگارامام(ره) شهر تبریزبه یادماندنی ترشود.

دقیقه4+90:داور بعد از4دقیقه وقت تلف شده سوت پایان بازی را به صدا درآورد تا استقلال شکست تازه ای را درکارنامه اش ثبت کند. استقلال بعد ازهفته ها که نباخته بود، به دست تراکتورسازی شکست خورد تا ازکورس مدعیان قهرمانی خارج شود. این شکست تراکتورسازی را هم به صف مدعیان قهرمانی فرستاد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین