بودیمیر: هماهنگ بشوم، گل هم می‌زنم


می‌دانم پرسپولیس تیم بزرگی است و همه از من انتظار دارند اما مطمئن باشید اگر کمی فرصت بدهید، کیفیت واقعی‌ام را نشان می‌دهم.

«من تازه به پرسپولیس اضافه شده‌ام و هنوز با سبک بازی تیم و بازیکنان هماهنگ نیستم.» این را ماریو بودیمیر در پاسخ به منتقدانی گفته که او را خرید خوبی برای پرسپولیس نمی‌دانند. نه که دنبال توجیه باشد، فقط مهلت خواسته برای هماهنگ شدن و نشان دادن کیفیت واقعی‌اش.

مهاجم کروات پرسپولیس که حتی با وجود حضور 90 دقیقه‌ای در بازی با استقلال خوزستان پایش به گل باز نشد، در زدفاع از خودش گفته: «من تازه به تیم اضافه شده‌ام و طبیعی است که با سبک بازی تیم و بازیکنان هماهنگ نباشم اما قرار نیست همیشه همین‌طور بماند. می‌دانم پرسپولیس تیم بزرگی است و همه از من انتظار دارند اما مطمئن باشید اگر کمی فرصت بدهید، کیفیت واقعی‌ام را نشان می‌دهم.»

بودیمیر سپس به تفاوت‌های نوع فوتبالش با سبک بازی پرسپولیس اشاره کرده: «سبک بازی پرسپولیس بیشتر روی زمین است تا روی هوا اما فکر می‌کنم بعد از این چند بازی متوجه شده باشید که من روی ضربات سر تبحر بیشتری دارم. البته با این سبک بازی پرسپولیس هم مشکلی ندارم و به زودی با تیم هماهنگ خواهم شد. برای این کار فقط به کمی زمان احتیاج دارم. با این حال سعی‌ام را می‌کنم که در بازی‌های بعدی گل بزنم.»

11


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟