پویش مردمی 'لبخند مهربانی' عیدانه در قزوین آغاز به کار کرد


پویش مردمی 'لبخند مهربانی' عیدانه در قزوین آغاز به کار کرد

قزوین - ایرنا - مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: پویش عیدانه 'لبخند مهربانی' همزمان با سراسر کشور به منظور تأمین بخشی از نیازهای شب عید مردم ساکن در مناطق کم برخوردار در استان آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از روبط عمومی اداره کل بهزیستی قزوین علیرضا وارثی روز یکشنبه با دعوت از تمامی قزوینی ها برای پیوستن به این پویش، افزود: امیدواریم همه مردم خود را در این پویش سهیم بدانند و مسئولیت اجتماعی خود را در قبال دیگران عهده دار شوند زیرا لذت و بهره مندی از شب های عید و همراهی با خانواده وقتی کامل می شود که وجدانمان آسوده باشد و بدانیم دیگر همشهریان ما نیز از حداقل امکانات بهره مند می شوند.
وی اضافه کرد: به تمام کسانی که دلشان برای ایران و ایرانی می تپد این تضمین را می دهیم که بتوانیم با سرعت و دقت کمک های نقدی و غیر نقدی شان را در قالب این پویش به دست مردم مناطق کم برخوردار برسانیم.
وارثی ادامه داد: در قالب این پویش، خیران می توانند بسته های کالایی لبخند مهربانی عیدانه را در قالب اقلامی همچون تن ماهی، برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، چای و روغن و سایر کمک های غیر نقدی خود را به اداره کل و بهزیستی شهرستان های تابعه تحویل دهند.
مدیرکل بهزیستی قزوین افزود: شماره حساب 250492134532281 نزد بانک توسعه تعاون، شماره کارت5029081015702620 قابل واریز از طریق دستگاه های خود پرداز در سراسر کشور نیز آماده دریافت کمک های نقدی خیران نیک اندیش هستند.
7388*3013


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مراسم بزرگداشت شهید جمهور از سوی رهبر معظم انقلاب در قم برگزار شد