دامغانی: شرایط تغییر کرده است/ گزینه‌ هدایت تیم امید هستم


دامغانی: شرایط تغییر کرده است/ گزینه‌ هدایت تیم امید هستم

سرمربی تیم والیبال فولاد ایرانیان سیرجان گفت: رفت و برگشت به پایم مشهد باختیم، اما حالا شرایط‌مان تغییر کرده و فقط به پیروزی فکر می‌کنیم.

دامغانی: شرایط تغییر کرده است/ گزینه‌ هدایت تیم امید هستم

گیلان خبر: محمدرضا دامغانی درمورد بازی روز گذشته برابر خاتم اردکان و پیروزی برابر این تیم اظهار داشت: بازی خوبی بود. ما در اردکان در شرایطی که علیرضا مباشری را در اختیار نداشتیم به این تیم باخته بودیم. برای حفظ عنوان چهارمی خود باید در بازی روز گذشته برنده می‌شدیم. خوشبختانه با برنامه در میدان ظاهر شدیم و مقابل چشم مسئولان تیم و شهر توانستیم خاتم اردکان را در غایب شهرام محمودی که سه هفته است بازی نمی‌کند شکست دهیم.

وی درخصوص رویارویی با پیام مشهد در مرحله پلی‌آف خاطرنشان کرد: ما در مرحله مقدماتی در رفت و برگشت به پیام باختیم. نماینده مشهد با حضور موسوی هم از نظر فنی و هم از نظر روحی شرایط خوبی پیدا کرد. بازیکنان این تیم اعتماد به نفس گرفته‌اند و با تمام توان در بازی‌ها به میدان می‌روند. قطعاً ما مانند بازی‌های دور رفت و برگشت نیستیم و اگر برنامه‌هایمان درست اجرا شود می‌توانیم پیام را هم شکست دهیم. بازیکنانم انگیزه بالایی دارند و غیر از مجموعه فولاد ایرانیان، کل شهر بسیج شده‌اند تا از تیم حمایت کنند.

سرمربی تیم والیبال فولاد ایرانیان سیرجان افزود: ما تا همین جا هم عملکرد خیلی خوبی داشتیم و در جایگاه چهارم قرار گرفتیم. روز اولی که کارم را با این تیم شروع کردم بحث اخلاق‌گرایی و بومی‌گرایی در اولویت کاری قرار گرفت؛ البته نیم نگاهی هم به کسب نتیجه وجود داشت. ما تا اینجای مسابقات هیچ حاشیه‌ای نداشتیم و تمام بازیکنان فقط به فکر خدمت به تیم هستند. ضمن اینکه در لیست 20 نفره ما 12 بازیکن بومی هم حضور دارند. بازیکنانی مانند رنجبر و برشان از خوب‌های تیم ما و لیگ برتر بودند و اگر به اردوی تیم ملی دعوت نشوند شخصاً به سراغ کولاکوویچ خواهم رفت و با او صحبت می‌کنم، چون به نظرم این دو بازیکن مستحق حضور در اردوها هستند.

دامغانی عنوان کرد: بازیکنی مانند بوستانی هم هر زمانی که به حضور وی نیاز داشتیم به تیم کمک کرد. من از همه بازیکنان تیمم مخصوصاً مهدی مهدوی بسیار رضایت دارم. مهدوی در تمام لحظات همچون لیگ لیدر واقعی در تیم حضور داشت. در کنار وی بازیکنان مانند کمالوند و مباشری هم بسیار تاثیرگذار بودند و فکر می‌کنم با این شرایط ما شانس حضور در جمع 4 تیم برتر را هم داریم؛ البته اگر این اتفاق هم رخ ندهد چیزی از ارزش‌های شاگردان شایسته‌ام کم نخواهد شد.

وی درمورد شرایط مالی باشگاه فولاد ایرانیان سیرجان گفت: ما تا کنون 70 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده ایم. به جرات می‌گویم در 30 سالی که در ورزش حضور دارم هیچ مجموعه ای را به خوبی باشگاه فولاد ایرانیان ندیده‌ام. نمی‌خواهم تبلیغ مدیران باشگاه را بکنم، اما آنها هر حرفی زدند به آن عمل کردند. ضمن اینکه قول داده‌اند تا پیش از آخرین بازی مابقی مبلغ قراردادها را هم پرداخت کنند. همچنین در طول مسابقات پاداش‌هایی را هم برای ما در نظر گرفتند. مدیران مجموعه ما بسیار ورزشی هستند و تمام شرایط تیم را به دقت دنبال می‌کنند.

دامغانی درخصوص مذاکره با وی برای قبول سرمربیگری تیم ملی امید، تصریح کرد: می‌دانم که من هم یکی از گزینه‌ها هستم. هنوز هیچ صحبت مستقیمی با من نشده، اما در فضای مجازی نامم مطرح شده است. به هر حال خدمت به تیم ملی برای هر مربی یک افتخار بزرگ است.

منبع: فارس


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!