رونالدو، کابوس سال‌های اخیر شاگردان سیمئونه


رونالدو، کابوس سال‌های اخیر شاگردان سیمئونه

کریستیانو رونالدو، مهاجم 34 ساله پرتغالی که پس از 9 سال رئال مادرید را ترک کرد و به یوونتوس پیوست، چهارشنبه شب در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان با اتلتیکو مادرید روبرو می‌شود. روخی بلانکو قربانی مورد علاقه رونالدو است زیرا او برابر این تیم در 31 بازی، 22 گل زده است و تنها لیونل مسی به اتلتیکو مادرید گل‌های بیشتری زده است.

رونالدو در این 31 باری که برابر اتلتیکو قرار گرفته، 15 پیروزی، 8 تساوی و 8 شکست کسب کرده است. در لیگ قهرمانان، اوضاع رونالدو برابر شاگردان سیمئونه بهتر هم بوده زیرا در دو فینال لیگ قهرمانانی که دو تیم مادریدی به مصاف هم رفتند، رونالدو لحظات خاطره انگیزی را به ثبت رسانده است. در فینال 2014 و سال اوندسیما، کریس در وقت‌های اضافه گل چهارم تیمش را به ثمر رساند و آن خوشحالی خاص خود را جلوی دوربین‌ها انجام داد. در فینال 2016 نیز در حالی که در ضربات پنالتی، خوان فران در گلزنی ناکام مانده بود، ستاره پرتغالی پنالتی آخر و پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه اوبلاک کرد تا رئال برای یازدهمین بار قهرمان اروپا شود.

سال بعد، اوج درخشش رونالدو برابر اتلتیکو در لیگ قهرمانان، رقم خورد. جایی که او با ثبت یک هت‌تریک در سانتیاگو برنابئو، کهکشانی‌ها را به فینال کاردیف فرستاد و پیروزی 2 بر یک اتلتیکو مادرید در خانه‌اش، کارساز نشد. همچنین کریستیانو رونالدو برابر اتلتیکو مادرید، یک آمار فوق‌العاده دیگر نیز دارد. رونالدو موفق شده برابر اتلتیکو مادرید سه مرتبه هت تریک کند و تمام سه مورد آخری که یک بازیکن توانسته برابر روخی بلانکو سه گل به ثمر برساند، مربوط به فوق ستاره پرتغالی یوونتوس است که موفق شده با رئال چنین آماری از خود به جای بگذارد. حالا رونالدو این بار با پیراهن یوونتوس به واندامترو پولیتانو باز می‌گردد تا برابر حریف دلخواهش قرار گیرد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سرمربی ملوان: مدیران باشگاه تیم فوتبال زنان را فراموش کرده‌اند