تاثیرات خارق العاده فنگ شویی بر آرامش روان


تاثیرات خارق العاده فنگ شویی بر آرامش روان

فنگ شویی هنر هماهنگی محیط با طبیعت برای تعادل و ارتقاء سطح کیفیت زندگی است بگونه ای که این هماهنگی انرژی کی( نیروی حیات) را در مجودات جاندار و بی جان جاری میکند که با بررسی های صورت گرفته نقش بسیار مهمی در ایجاد آرامش فکری دارد.

به گزارش فانوس، عبارت فنگ شویی در معنای لغوی باد و آب معنی میشود اما بصورت کلی هنر زندگی موزون با محیط معنی میشود. بر اساس این علم زمانی که به هماهنگی با تمام اشیاء محیط خود دست پیدا میکنیم زندگی لطافت بیشتری پیش رفته و رسیدن به اهداف بسیار آسان میشوند. چیدمان منزل اکر به درستی صورت پذیرد به شکل شگفت آوری کیفیت زندگی افراد را دست خوش تغییر میکند.

برای همه ی ما اتفاق اقتاده است زمانی که وارد منزل یا اتاقی میشویم احساس آرامش یا راحتی میکنیم این به معنای جذب انرژی مثبتی است که در قضای اتاق وجود دارد. با استفاده از فنگ‌شویی می‌توان شرایط داخل آپارتمان را به نحو موثری عوض کرد. هنگامی‌که موفق شویم آپارتمان خود را از مکانی برای بیتوته شبانه به یک خانه تبدیل کنیم، از نظر فنگ‌شویی در مسیر درستی قرار گرفته‌ایم.

تاثیرات خارق العاده فنگ شویی بر آرامش روان

فنگ شویی با تغییر نظم مبلمان خانه، نورپردازی مناسب در گوشه‌های تاریک خانه، اصلاح چیدمان، استفاده از رنگ‌های مناسب و... صورت میگیرد.

افراد در تمام دنیا به دلیل انکه ساعت های زیادی را در خانه سپری میکنند دوست دارند احساس آرامش کرده و در محیطی گرم و دوست داشتنی باشند. خانه‌ای که انرژی مثبت (چی) در آن موج می‌زند را می‌توان مکانی برای جذب آرامش، خوشبختی و بروز اتفاقات عالی دانست در حالی که عکس این قضیه نیز وجود دارد و نقطه مقابل این انرزی یعنی (چی شار) می‌تواند باعث بروز اتفاقات بد و احساسات ناخوشایند شود.

تاثیرات خارق العاده فنگ شویی بر آرامش روان

با کمک فنگ‌ شویی در آپارتمان خود به تعادل و هماهنگی با محیط دست خواهید یافت و این همنوایی به نوبه خود باعث رضایت خاطر زندگی شاد و وفور نعمت برای شما خواهد شد.

فنگ شویی و حفظ آرامش فکری

روانشناسان و روانپزشکان اعتقاد دارند علاوه بر سبک تفکر و سطح خوش بینی و نگاه امیدوارانه در رویایی با مسائل روزمره نحوه قرارگیری اشیاء و اجسام در منزل و محل کار بر میزان افزایش خلق و جذب سیگنالهای مثبت در فرد تاثیر بسازایی دارد.

انرژی هایی در دنیای پیرامون وجود دارند که افراد با جذب آنها بستری را برای تهی کردن انرژی های منقی مهیا میکنند. برای تهی کردن روح و ذهن خود از آن چه مانع جذب سیگنال های انرژی مثبت می شود، ابتدا باید ظرفیت هایی را در خود ایجاد کنیم که بستر مطلوبی برای جایگزین خوبی ها با بدی ها باشد. کسانی که به دنبال روحیه و منش انرژی مثبت در زندگی خود هستند، همواره تلاش می کنند تا با درک واقعی دنیای پیرامون و شناخت ظرفیت ها و قابلیت های شان، برای بهبود زندگی خود و دیگران از هر تلاشی فروگذار نکنند.

تاثیرات خارق العاده فنگ شویی بر آرامش روان

چنین شرایط هیج نیازی به تمکن مالی ، سطح تحصیلات و قومیت نژاد و فرهنگ ندارد. افرادی که انرژی مثبت دارند معمولا افرادی با کاریزمای بالا و روحیه جمع گرا و فرصت آفرین با بالاترین سطح مثبت اندیشی داشته و دیگران همراهی و همیاری با آنان احساس رضایت میکنند.

نویسنده: علیرضا آزادی



تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...