مدافع لیون: می‌توانیم در نوکمپ صعود کنیم


مدافع لیون: می‌توانیم در نوکمپ صعود کنیم

لئو دوبوا، مدافع راست لیون که نمایش خوبی مقابل بارسا داشت، امیدوار است که با وجود تساوی بدون گل در بازی رفت، تیمش بتواند در اسپانیا نتیجه لازم برای صعود را به دست آورد.

دوبوا گفت: «در نیمه اول می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم. بارسا تیم بزرگی است و ما با تمام توان‌مان بازی کردیم. ما هنوز شانس صعود داریم. مهم بود که در خانه گلی نخوریم.»

او درباره بازی مقابل مسی هم گفت: «مسی بازیکنی است که می‌تواند کل خط دفاع را به خودش مشغول کند. وقتی به مرکز می‌آمد، مجبور بودیم خیلی فشرده شویم و وقتی در کنار زمین بود خطر کمتری داشت.»

دوبوا اضافه کرد: «این نتیجه خوبی برای ماست. مربی از ما خواسته بود که به همان روشی که عادت داریم دفاع کنیم. بارسا تیم خیلی خوبی است و ما به خوبی آنها را کنترل کردیم. ما در نیمه اول فرصت‌هایی داشتیم و آنجا هم دست و پا بسته نخواهیم بود.»

او در پایان گفت: «باید شانس‌مان را آزمایش کنیم. همانطور که امباپه گفته تیم‌های فرانسوی باید خودشان را بیشتر باور داشته باشند. ما کیفیت لازم برای رفتن به مراحل بالاتر را داریم.»

لیون در این بازی کاپیتانش، نبیل فکیر را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت و در نوکمپ می‌تواند روی این هافبک ملی‌پوش حساب کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اثرگذاری دوباره نورافکن در پست دلخواه