نخستین حریف نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2019 چه تیم‌هایی هستند؟


نخستین حریف نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2019 چه تیم‌هایی هستند؟

3 نماینده فوتبال ایران در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2019 باید در 13 و 14 اسفند به مصاف حریفان بروند.

به گزارش فوتبال آنلاین رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ درحالی از ۱۳ اسفند آغاز می‌شود که ۳ نماینده فوتبال ایران (استقلال، سایپا و پرسپولیس) باید به مصاف حریفانشان بروند.

فوتبال ایران نزدیک به ۳ دهه است که نتوانسته به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دست یابد و امیدواریم تا در سال ۲۰۱۹ این اتفاق رخ دهد، هرچند حریفان قدرتمندی در این مسیر قرار دارند.

ذوب آهن ایران که با پیروزی مقابل الکویت کویت و الغرافه قطر به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ رسید، در گروه A با تیم‌های الوصل امارات، الزوراء عراق و النصر عربستان همگروه است و باید در نخستین دیدار با نماینده عراق دیدار کند.

این مسابقه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ در اصفهان مقابل الزوراء عراق برگزار می‌شود.

فوتبال ایران در گروه B نماینده‌ای ندارد و الریان قطر که مقابل سایپا در پلی آف به پیروزی رسید در این گروه کنار الاتحاد عربستان، الوحده امارات و لوکوموتیو تاشکند جای دارد.

البته در گروه سوم شاگردان وینفرد شفر در گروه مرگ و با تیم‌های العین امارات، الهلال عربستان و الدحیل قطر همگروه هستند. آبی پوشان ایران در نخستین بازی ۱۴ اسفند در قطر به مصاف الدحیل بروند که به طور قطع سخت‌ترین بازی نماینده‌های ایران در هفته اول است.

در گروه چهارم نیز پرسپولیس کشورمان با تیم‌های الاهلی عربستان، السد قطر و پاختاکور ازبکستان رو در رو می‌شود و نخستین بازی شاگردان برانکو مقابل نماینده ازبکستان در تهران است. این دیدار ۱۴ اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!