بازگشت درخشان منچسترسیتی ده نفره


بازگشت درخشان منچسترسیتی ده نفره

منچسترسیتی که نیمه اول را با شکست دو بر یک مقابل شالکه به پایان برده بود و با اخراج اوتامندی بازی را ده نفره دنبال می‌کرد، در دقایق آخر توانست دو گل غیرمنتظره بزند و از آلمان با بردی ارزشمند به خانه برگردد.

وقتی منچسترسیتی در قرعه‌کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا با شالکه روبرو شد، انتظار می‌رفت کار آسانی داشته باشد و در دقیقه 18 توسط آگرو به گل رسید. ولی تیم آلمانی در آخرین دقایق نیمه اول حملات خوبی داشت و توانست به دو ضربه پنالتی برسد که هر دو را نبیل بن‌طالب به گل تبدیل کرد. داور برای تایید هر دو صحنه از کمک داور ویدیویی کمک گرفت و در هر دو صحنه پنالتی درست بود.

کار سیتی زمانی از دقیقه 68 سخت‌تر شد، چرا که اوتامندی با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد و گواردیولا مجبور شد برای ترمیم خط دفاعش کمپانی را جانشین داوید سیلوا کند. او در دقیقه 77 تعویض دیگری داشت که توانست تیمش را به بازی برگرداند. در این دقیقه لروی سانه به جای آگرو به زمین رفت و در دقیقه 84 با کاشته‌ای استثنایی دروازه تیم سابقش را گشود.

بازگشت درخشان منچسترسیتی ده نفره---

گل سانه شوک بزرگی برای شالکه بود، چرا که تمرکزش را از دست داد و در دقیقه 90 روی یک ضدحمله برای سومین بار تسلیم شد. این بار نوبت استرلینگ، مهاجم آماده سیتی بود که با فراری دیدنی و ضربه‌ای دقیق تیمش را به گل پیروزی برساند. سیتی با این پیروزی خیالش بابت بازی برگشت تقریبا راحت شد و حالا با خیال راحت می‌تواند برای فینال یکشنبه جام اتحادیه انگلیس مقابل چلسی آماده شود.

گواردیولا: سیتی نمی‌تواند فاتح لیگ قهرمانان شود!

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!