خانواده جایگاه مهمی در تحقق سبک زندگی اسلامی دارد


خانواده جایگاه مهمی در تحقق سبک زندگی اسلامی دارد

همدان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: خانواده جایگاه بسیار مهمی در تحقق سبک زندگی اسلامی دارد و از این رو باید زمینه مشارکت بیشتر بانوان در برنامه های مختلف فراهم شود.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری همدان مصطفی آزادبخت در نشست اعضای کارگروه بانوان و خانواده همدان بیان کرد: بانوان و جوانان 2 قشر تاثیرگذار جامعه هستند که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.
وی از مدیران همه دستگاه های اجرایی استان خواست درباره برنامه های روز زن با مجموعه امور بانوان استانداری همدان همکاری کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: همه دستگاه ها باید از بانوان در روز زن به نحو شایسته تقدیر کنند و برنامه های خوب فرهنگی به این مناسبت داشته باشند.
آزادبخت گفت: در بحث سبک زندگی اسلامی باید سعی شود صفات و شخصیت های حضرت فاطمه (س) به عنوان یک الگو برای بانوان بیان شود.
مدیرکل امور بانوان استانداری همدان گفت: حضرت فاطمه (س) به عنوان الگو باید به جامعه معرفی شود و بعضی مشکلات امروز جامعه به علت بی توجهی به موضوع مهم الگوسازی است.
ربیعه علیمحمدی ادامه داد: حوزه امور بانوان استان به دنبال تعامل و همکاری همه دستگاه ها در حوزه بانوان است و سعی داریم موضوع مهم امنیت روانی و آرامش در اولویت کاری همه دستگاه ها قرار گیرد.
وی اضافه کرد: استفاده از بانوان در پست های مدیریتی یک انتظار است و باید سعی شود با توجه به توانمندی بانوان این موضوع مهم مورد توجه قرار گیرد.
علیمحمدی افزود: برای روز زن برنامه های خوب و متنوعی درنظر گرفته شده است و باید سعی شود همه اداره ها برنامه های خوبی برای تقدیر از بانوان داشته باشند.
7526/2087


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


نقاشی خانواده برای کودکان؛ 23 طرح زیبا و جذاب برای رنگ آمیزی