واحدهای صنفی متخلف درهرمزگان 7 میلیارد ریال جریمه شدند


واحدهای صنفی متخلف درهرمزگان 7 میلیارد ریال جریمه شدند

بندرعباس- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: واحدهای صنفی متخلف این استان از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز 98 (15 بهمن تاکنون) به پرداخت بیش از هفت میلیارد ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش ایرنا، خلیل قاسمی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طرح نظارتی ویژه نوروز از 15 بهمن ماه سالجاری با اسقرار کانکس ها در چهار نقطه شهر بندرعباس و برخی شهرستان ها هرمزگان آغاز شده و تا نیمه فروردین ماه سال آینده است.
وی بیان داشت: در این طرح، بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان تاکنون از بیش از 12هزار و 210 واحدهای صنفی نظارت کردند که از این تعداد 814 پرونده با یکهزار و 302 مورد تخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: همچنین در این مدت شهروندان نیز 710 مورد گزارش های خود را از طریق سامانه 124 دریافت شکایت های مردمی به این سازمان گزارش دادند.
قاسمی ادامه داد: طرح نظارتی ویژه نوروز 98 با توجه به افزایش تقاضای عمومی در ایام پایانی سال، با هدف کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و خدمات در مرحله تامین، توزیع و ارایه خدمات صورت می گیرد.
وی گفت: نظارت بر البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار لبنیات و شیرینی جات، گوشت قرمز، گوشت مرغ، ماهی قند وشکر، روغن نباتی، برنج، میادین میوه وتره بار و غیره در اولویت قرار دارند.
این مسوول یادآورشد: در بخش خدماتی نیز نظارت شامل شرکت های مسافرتی هوایی، زمینی و دریایی و دفتر فروش آن ها، حمل و نقل درون شهری و برون شهری، اماکن تفریحی و فرهنگی، واحدهای اقامتی، غذاخوری ها و رستوران ها است.
وی تاکید کرد: ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با شماره تلفن 124 آماده دریافت نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت های مردمی است و به تمامی شکایت ها و گزارش های شهروندان در سریع ترین زمان رسیدگی می کند.
7195/6048

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ادامه حملات اسرائیل به نوار غزه/ بمباران منطقه مسکونی در الزیتون