بیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمان


امروز قصد داریم برای شما دوستان عزیز و همیشه همراه مطالبی از بیوگرافی پرواز همای ارائه دهیم و عکس های جدید او را در ادامه قرار می دهیم. شما می توانید از مشاهده ان ها لذت ببرید و بیشتر با این خواننده خوش صدا آشنا شوید. بیوگرافی پرواز همای پرواز همای خواننده و آهنگساز زاده بهمن ماه 1358 در شهر احمد سرگوراب گیلان است. پدرش کشاورز بود و. وضعیت مالی...

امروز قصد داریم برای شما دوستان عزیز و همیشه همراه مطالبی از بیوگرافی پرواز همای ارائه دهیم و عکس های جدید او را در ادامه قرار می دهیم. شما می توانید از مشاهده ان ها لذت ببرید و بیشتر با این خواننده خوش صدا آشنا شوید.

بیوگرافی پرواز همای

پرواز همای خواننده و آهنگساز زاده بهمن ماه ۱۳۵۸ در شهر احمد سرگوراب گیلان است. پدرش کشاورز بود و. وضعیت مالی خوبی نداشتند.

او لیسانس رشته شعر و و آهنگ با ساز تخصصی سه تار و پیانو از دانشگاه تهران دارد. پرواز همای یکی از خوانندگان معروف است که در کشورهای مختلف کنسرت برگزار می کند. او فیلم هم ساخته است. او در دوران بچگی به نقاشی و و خوشنویسی علاقه زیاد داشت و دوران نوجوانی عاشق کتاب ارژنگ بود. پرواز برای گاو های شان علف درو می کرد و به پدرش کمک می کرد و پدرش به او پول داد تا توانست کتاب مورد علاقه اش را بخرد.

پدرش خوش صدا بود و خوانندگی پدرش بر روی وی اثر گذاشت. در ۱۵ سالگی به کلاس موسیقی می رفت. او کارگری و دستفروشی می کرد تا خرج دانشگاه و زندگی اش را در تهران در بیاورد.

او با سه تارش در انجمن های ادبی و شب شاعران شرکت می کرد. و در ۲۴ سالگی خود را در عرصه خوانندگی نشان داد و توجه خیلی ها را به خود جذب کند.

بیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمانبیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمانبیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمانبیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمانبیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمانبیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمانبیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمان

ازدواج پرواز همای

در تکمیل ارائه بیوگرافی پرواز همای باید بگوییم: او در سن کم ازدواج کرد. سال دوم دانشگاه با همسرش که ۲۱ ساله بود آشنا شد و پرواز در سن ۲۲ سالگی با او ازدواج کرد. پرواز در شرایط سخت مالی با همسرش ازدواج کرد اما عاشقانه او را دوست داشت. وی صاحب دو فرزند پسر به مام های شهریار و مهریار است.

بیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمانبیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمانبیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمانبیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمانبیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمانبیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمانبیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمانبیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمانبیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمانبیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمانبیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمانبیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمانبیوگرافی پرواز همای و عکس های وی در گذر زمان

علایق او

او عاشق پدرش است. پرواز عاشقانه به پدرش عشق می ورزد. شهریار شاعر معروف تبریزی بزرگترین اسطوره زندگی اش است. شهدای گمنام را بسیار دوست دارد و اسطوره‌ های مقدس او هستند.

آلبوم هایش

● در شب گیسوان تو
● سرزمین بیکران

پرواز همای از جمله خواننده های محبوب و خوش صدا در ایران است که در کنسرت ها شنوندگان را تحت تاثیر قرار می دهد. برای این خواننده خوش صدا آرزوی سلامتی و موفقیت روز افزون داریم.

منبع : آرگا


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| ویدئویی باورنکردنی از یک سگِ پیانیست!