زیبایی باورنکردنی بیتا بادران بازیگر فیلم دلشکسته بعد 17 سال / هم جذابتر هم جوانتر + بیوگرافی


زیبایی باورنکردنی بیتا بادران بازیگر فیلم دلشکسته بعد 17 سال  / هم جذابتر هم جوانتر + بیوگرافی

بیوگرافی بیتا بادران ۱۶ مرداد ۱۳۵۴ در تهران در خانواده ای مذهبی به دنیا آمده است. بیتا بادران بازیگر ایرانی است که به خاطر بازی در فیلم‌های آژانس شیشه‌ای و دلشکسته شهرت یافت. او فراگیری...

بیوگرافی

بیتا بادران ۱۶ مرداد ۱۳۵۴ در تهران در خانواده ای مذهبی به دنیا آمده است. بیتا بادران بازیگر ایرانی است که به خاطر بازی در فیلم‌های آژانس شیشه‌ای و دلشکسته شهرت یافت.

او فراگیری بازیگری را در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی اراک در سال ۱۳۷۱ آغاز کرد و سابقهٔ شرکت در کارگاه آزاد بازیگری زیر نظر امین تارخ در سال ۱۳۷۹ را دارد.

بیتا بادران

بیتا بادران تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم بیشتر ادامه نداده است ولی به دلیل علاقه زیاد به بازیگری از ادامه تحصیل انصراف داده و تمام دوره های بازیگری رو گذرانده است.

بیتا بادران بهترین بازیگر و با استعدادترین شاگرد امین تارخ بود و بازی راحت و بدون تپق و خاص از ویژگی های این بازیگر است.

بیتا بادران

شروع فعالیت سینمایی بیتا بادران با بازی در فیلم «آژانس شیشه‌ای» ابراهیم حاتمی کیا در سال ۱۳۷۶ بود.

بیتا بادران از طریق دوره های بازیگری آقای امین تارخ و به دلیل استعداد و تواناییش برای فیلم ابراهیم حاتمی کیا انتخاب شد و شاید هیچگاه فکرش را نمیکرد که برای بازی در اولین فیلم سینمایی اش برنده جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شود. او همچنین برنده بهترین بازیگر زن در جشنواره جام جم شده است.

بیتا بادران

بیتا بادران در مصاحبه ای در مورد فیلم آژانس شیشه ای گفته است: " خیلی ها با فیلم آژانس شیشه ای زندگی کردند و من شاید از همه بیشتر چون آژانس شیشه ای زندگی هنری من رو به عنوان یک بازیگر خلق کرد و خیلی ارزش این اتفاق رو میدونم اما شاید قدرش رو ندونستم."

بیتا بادران

بیتا در سال 1387 با ایفای نقش اصلی در فیلم سینمایی دلشکسته در مقابل بازیگران مطرح سینما مانند مرحوم خسرو شکیبایی و آقای شهاب حسینی به خوبی درخشید و توانست استعداد و توانایی هایش را در حرفه بازیگری به رخ بکشاند.

بیتا بادران در مورد انتخابش برای فیلم دلشکسته گفته است: " من قبلا با کارگردان “دلشکسته”، آقای رویین تن، تئاترِ “پشت شمشادها” رو کار کرده بودم. قبل از “پشت شمشادها” هم باز با ایشون دو تئاتر تمرین کرده بودیم، اما بعد از تمریناتِ گروهمون، اجازه ی اجرا بهمون داده نشد و اون دو کار توقیف شدند.

بیتا بادران

بیتا بادران هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است و عکسی که از او در شبکه های اجتماعی به عنوان همسر بیتا بادران منتشر شده است مربوط به برادرش است که قهرمان مسابقات هاکی است.

او همچنین در کار طراحی لباس نیز فعالیت میکند.


زیبایی باورنکردنی بیتا بادران بازیگر فیلم دلشکسته بعد 17 سال  / هم جذابتر هم جوانتر + بیوگرافی

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیوگرافی و عکس های جدید خانم بازیگر داعشی سریال پایتخت ! / نیلوفر رجایی کیست ؟!