تصویب ساختار سازمانی مراکز حراست و حقوقی آزاد


در جلسه کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه آزاد، نمودار سازمانی مرکز حراست و مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی‌های این دانشگاه بررسی و تصویب شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه...

در جلسه کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه آزاد، نمودار سازمانی مرکز حراست و مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی‌های این دانشگاه بررسی و تصویب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه آزاد به ریاست محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه در امور آموزش عالی و ساماندهی پژوهش‌های تحصیلات تکمیلی، محمدتقی مؤید رئیس دفتر هیئت مؤسس و امناء دانشگاه و سایر اعضا با دستور کار بررسی نمودار سازمانی ساختار جدید دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه طهرانچی با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: ساختار جدید دانشگاه آزاد اسلامی به صورت کلان به تصویب هیئت امنای دانشگاه آزاد رسید. در جلسات کمیسیون دائمی هیئت امنا لایه‌های سطح یک و دو نمودار سازمانی معاونت‌ها و مراکز سازمان مرکزی مورد بررسی قرار می‌گیرد تا با سرعت و دقت بیشتری ساختار جدید دانشگاه تعیین و تکلیف شود.

رئیس دانشگاه آزاد ادامه داد: در این نگاه که مبتنی بر شرح وظایف است، سطوح معاون، رئیس مرکز، معاونت‌ها و مدیریت‌های ذیل نمودار سازمانی بخش‌های مختلف بررسی شده و شرح وظایف معاونت و مراکز تفکیک، بازنویسی و هویت‌بخشی می‌شود.

در ادامه این جلسه ساختار جدید مراکز حراست و امور حقوقی و صیانت از دارایی‌ها پس از بررسی با اکثریت آراء مورد تصویب قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)