اسپالتی پس از بازی با فیورنتینا: کاملا واضح بود که توپ به سینه دی آمبروزیو برخورد کرد؛ همین اشتباهات، سرنوشت مربیان را رقم می‌زند


اسپالتی پس از بازی با فیورنتینا: کاملا واضح بود که توپ به سینه دی آمبروزیو برخورد کرد؛ همین اشتباهات، سرنوشت مربیان را رقم می‌زند

سرمربی نراتزوری پس از بازی با فیورنتینا، به شدت از داور انتقاد کرد.

طرفداری- اینتر در فلورانس در دقیقه 101 پیروزی 3-2 را با تساوی 3-3 عوض کرد؛ در شبی که کمک داور ویدیویی نقش زیادی در رقم خوردن نتیجه بازی فیورنتینا-اینتر داشت، یکی از زیباترین و جنجالی ترین دیدارهای این فصل سری آ رقم خورد تا فاصله اینتر با میلان به 2 و رم به 3 امتیاز کاهش یابد.

پس از این دیدار، لوچانو اسپالتی که به شدت عصبانی بود، در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

خطای پنالتی دی آمبروزیو؟ کاملا مشخص بود؛ آن سینه اش بود نه دستش! هیچ بحث و تردیدی در این مورد وجود ندارد؛ آن توپ به سینه دی آمبروزیو خورد و حتی در تصاویر آهسته تکان خوردن لباسش مشخص بود. ما آنرا به وضوح دیدیم. همه موقع بازبینی صحنه در کنار زمین این صحنه را دیدند. آن توپ به سینه دی آمبروزیو خورد.

در نگاه اول اینطور به نظر می رسید که توپ به بازوی او خورده اما در ادامه همه دیدیم که به سینه دی آمبروزیو خورده است. حتی کوچکترین تماسی با دستش نداشت. حالا مردم می روند و می گویند اسپالتی را از کار برکنار کنید و شخص دیگری را بیاورید اما همین اشتباهات است که سرنوشت ما را تعیین می کند و تفاوت را رقم می زند. نتیجه گرفتن در این بازی ها برای کل فصل و اهداف ما تعیین کننده است.

پس از بازی به سمت داور نرفتم چون چه چیزی داشت که به من بگوید؟ می خواست بگوید توپ به بازوی دی آمبروزیو خورده درحالیکه واقعا اینطور نبود؟! هیچ اما و اگری وجود ندارد چون آن صحنه پنالتی نبود. درست در مقابل چشم ما اتفاق افتاد و کاملا واضح بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز