با موافقت رئیس جمهور، بهارستان شهر شد


با موافقت رئیس جمهور، بهارستان شهر شد

سوژه شهرشدن بهارستان و بلاتکلیفی 9 ساله مردم که در سامانه فارس من ثبت شده بود با موافقت رئیس جمهور بهارستان به شهر ارتقاء یافت.

به گزارش بوشهر ۲۴؛ از شهرستان جم، مخاطبان سامانه «فارس من» سوژه‌ای تحت عنوان "شهر شدن بهارستان و بلاتکلیفی 9 ساله مردم" را ثبت کرده‌اند و یکی از خواسته‌های مهم خود را ارتقاء بهارستان به شهر عنوان کرده‌اند و امیدوارند بعد از 9 سال این روستای بزرگ استان بوشهر به شهر ارتقاء یابد تا مشکلات بهارستان رفع شود.

طی این سال‌ها همراه با مردم بهارستان بوده و بارها گزارش‌هایی در خصوص ارتقا این روستا به شهر و مشکلاتی که مردم بهارستان با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنند را انعکاس داده است. خبرنگار خبرگزاری فارس به سراغمسؤولان رفته و پیگیر این موضوع شده است.

با موافقت رئیس جمهور، بهارستان شهر شد

نماینده مردم شهرستان‌های جم، دیر، کنگان و عسلویه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این خصوص اظهار داشت: مصوبه هیات دولت برای ارتقای بخش‌هایی از جنوب استان بوشهر به زودی ابلاغ می‌شود و یکی از خواسته‌ها و مطالبات مهم مردم جنوب استان بوشهر در حال تحقق است.

سکینه الماسی بیان کرد: مصوبه ارتقای روستاهای بیدخون و بهارستان در شهرستان‌های عسلویه و جم و ارتقای سیراف به بخش در شهرستان کنگانکه به تایید رئیس جمهور رسیده در هفته‌های آتی ابلاغ خواهد شد و یکی از آرزوهای مردم در این مناطق محقق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پرونده روستای بهارستان برای ارتقا به شهر حدود 9 سال پیگیری و تلاش شد و در جلسه شب گذشته هیات دولت، رئیس جمهور با ارتقا این روستای بزرگ استان بوشهر به شهر موافقت کرد و بهارستان به زودی رسما شهر می‌شود.

الماسی خاطرنشان کرد: یکی از وعده‌های انتخاباتی من نیز ارتقا بهارستان به شهر بوده و خوشحالم توانستیم با رایزنی‌ها و پیگیری‌های شبانه روزی پرونده ارتقا بهارستان به شهر را به سرانجام برسانیم و به وعده خود عمل کنم. بهارستان با شهرشدن خدمات بیشتری را از دولت دریافت خواهد کرد و حق مردم بهارستان است تا با دریافت خدمات بیشتر به زندگی خود ادامه دهند.

شهر شدن بهارستان، عیدی دولت به مردم شهرستان جم

فرماندار جم نیز در گفتگو با خبرنگار فارس درباره شهر شدن بهارستان اظهار داشت: مصوبه هیات دولت برای ارتقا روستای بهارستان به زودی ابلاغ می‌شود و این مصوبه در جلسه هیات دولت شب گذشته به تایید نهایی رئیس جمهور رسید و به زودی به صورت مکتوب ابلاغ می‌شود.

محمد حسینی بیان کرد: یکی از خواسته‌های مهم و مطالبات به حق مردم طی این سال‌ها ارتقا به شهر بوده که بهارستان بعد از گذشت 9 سال به شهر ارتقا یافته است و با ارتقا این روستا به شهر شاهد دو شهر در بخش مرکزی خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: استاندار بوشهر و نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی پیگیری خوبی برای ارتقا این روستای بزرگ به شهر داشته‌اند و خوشحالیم که در پایان سال 97 می‌توانیم عیدی خوبی به مردم بدهیم.

فارس/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

مرد بی رحم زن و برادر و 2 بچه اش را در زنجان کشت / 20 سال سال زندگی زیرزمینی داشت + جزییات