پژوهش های حوزه انتظامی باید قابلیت بهره برداری داشته باشد


پژوهش های حوزه انتظامی باید قابلیت بهره برداری داشته باشد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تحقیقات و پژوهش های انجام شده در حوزه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی، باید قابلیت بهره برداری داشته باشد و نقشه راهی برای مجموعه نیروی انتظامی باشد.

پژوهش های حوزه انتظامی باید قابلیت بهره برداری داشته باشد
به گزارش فانوس، سردار حسین اشتری در جلسه هیئت امنای پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا با اشاره به فرمایشات فرماندهی معزز کل قوا در خصوص پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: این موضوع یکی از اولویت های مهم نیروی انتظامی و در دستور کار است.

وی از نیروی انتظامی به عنوان ویترین نظام نام برد و گفت: ما متولی نظم و امنیت در کشور هستیم و باید بدانیم برای ارتقای آن چه اقداماتی را باید انجام داد که این مهم نیاز به تحقیق و پژوهش دارد.

فرمانده ناجا به اهمیت تحول و نوآوری اشاره و بیان کرد: مردم باید اثرات نوآوری و تحولاتی را که در ناجا رخ می دهد را حس کنند؛ برهمین اساس تحقیقات و پژوهش های انجام شده باید قابلیت بهره برداری داشته و نقشه راهی برای مجموعه نیروی انتظامی باشد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور تصریح کرد: پژوهشگاه علوم انتظامی و مطالعات اجتماعی ناجا باید با شرایط روز خود را وفق دهد و راهکارهای ارائه شده باید مشکلات موجود را مرتفع و سازمان را به جلو ببرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل