دلایل موجه در استعفای ظریف وجود ندارد/ ظریف باید پاسخ عملکردش در برجام بدهد


دلایل موجه در استعفای ظریف وجود ندارد/ ظریف باید پاسخ عملکردش در برجام بدهد

نماینده رودسر و املش با بیان اینکه ظریف باید پاسخگو باشد و پاسخ عملکردش را در مورد برجام بدهد، گفت: ظریف باید به مجلس و مردم پاسخ دهد که به اندازه ای که هزینه کرده نتیجه گرفته است یاخیر؟!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، در رابطه با استعفای ظریف وزیر امور خارجه ایران با تأکید بر اینکه ظریف باید پاسخگو باشد و پاسخ عملکردش را در مورد برجام بدهد، اظهار کرد: دلایل منطقی و مستند از اینکه مشخص شود که آیا دلیل استعفا ناکامی در اجرای کامل برجام بوده فعلا وجود ندارد اما دلیل استعفا هر چه بوده در این شرایطی که اکنون قرار داریم خیلی درست نیست.

وی با تأکید براینکه دلایل موجه در استعفای ظریف وجود ندارد، تصریح کرد: ظریف باید تا پایان کار بماند و کارنامه ظریف در بحث برجام و در رابطه با همسایگان باید بررسی شود اینکه در کشورهای حامی فلسطین چه عملکردی داشتند.

** ظریف باید به مجلس و مردم پاسخ دهد

نماینده رودسر و املش در مجلس ادامه داد: ظریف باید بماند تا هم سرنوشت برجام کاملا معلوم شود هم اینکه در این برهه از زمان انتظار داریم رییس جمهور استعفای او را نپذیرد تا باتوجه به کارگرد گذشته اش به ویژه در برجام به سر انجام برسیم و معلوم شود توانسته کار انجام دهد یا نتوانسته؟!

عباسی با اشاره به اینکه ظریف نباید کار را نیمه تمام رها نکند، افزود: پروژه ای است که باید کامل شود، مثل وزیر بهداشت و درمان نشود که تحول سلامت شروع کند و بین راه نیمه تمام رها و خداحافظی کند و برود و آب از آب تکان نخورد؛ ظریف باید به مجلس و مردم پاسخ دهد که به اندازه ای که هزینه کرده نتیجه گرفته است یاخیر؟!

** وزرا در شرایط حساس از مسئولیت شانه خالی نکنند

وی تأکید کرد: سایر وزرا هم باید پای کار باشند و همراه مردم بوده و در شرایط سخت و حساس از مسؤلیت شانه خالی نکنند.

** سفره مردم از نتایج برجام کم رنگ شده است

نماینده رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفره مردم از نتایج برجام کم رنگ شده است، اظهار کرد: دولت باید در این رابطه پاسخگو باشد زیرا فقر در جامعه بیشتر شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول