حل مشکل تیم بانوان / قطر رسما میزبان شد


فدراسیون فوتبال مذاکراتی با کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داد تا میزبان این رقابت‌ها تغییر کند و در نهایت امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای رسما اعلام کرد با تغییر میزبانی موافقت کرده است.

مرحله دوم انتخابی رقابتهای المپیک 2020 فوتبال بانوان روز چهارشنبه 24 بهمن در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا قرعه کشی شد و تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان با تیم های فیلیپین، فلسطین و چین تایپه همگروه شد.
با توجه به اینکه این مسابقات قرار شد در فلسطین برگزار شود، بنابراین فدراسیون فوتبال ایران مذاکراتی با کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داد تا میزبان این رقابت‌ها تغییر کند و در نهایت امروز(چهارشنبه) کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای رسما اعلام کرد با تغییر میزبانی موافقت کرده و این رقابتها در کشوری بیطرف و به میزبانی قطر برگزار خواهد شد.

گروه‌بندی این رقابت‌ها به شرح زیر است:
گروه A: میانمار (میزبان)، هند، اندونزی، نپال
گروه B: ویتنام، اردن، هنگ‌کنگ و ازبکستان (میزبان)
گروه C: چین تایپه، ایران، فیلیپین و فلسطین (میزبان قطر)

گفتنی است تیم های فوتبال بانوان ایران و بلاروس در روزهای 11 و 14 اسفند ماه دو دیدار دوستانه برگزار خواهند کرد. بر همین اساس ملی پوشان بلاروس فردا(پنجشنبه)ماه وارد تهران خواهند شد تا به مصاف تیم بانوان ایران بروند.

هاجر دباغی، عضو تیم بانوان گفت: « شرایط اردو مطلوب بوده و خوشبختانه فدراسیون فوتبال از هیچ تلاشی برای فراهم کردن شرایطی مناسب برای بازیکنان دریغ نمی کند.مااردوهای تدارکاتی مستمر و مطلوبی را پشت سر گذاشته ایم و پس از بازیهای لیگ در تورنمنت هند شرکت کرده و سه بازی خوب انجام دادیم.حالا هم قرار است دو دیدار دوستانه با بلاروس برگزار کنیم. بدون شک بازیهای دوستانه به آمادگی ملی پوشان برای رقابتهای مرحله دوم بازیهای المپیک کمک بسزایی می کند. در واقع بازی با بلاروس برای کسب تجربه و آمادگی تیم بسیار مفید است.»

3-270


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟