رویت یوفوهای درخشان در آلمان خبرساز شد! + فیلم


رویت یوفوهای درخشان در آلمان خبرساز شد! + فیلم

پرواز دو یوفوی درخشان در آسمان یکی از مناطق آلمان موجب حیرت مردم محلی شد.

رویت یوفوهای درخشان در آلمان خبرساز شد! + فیلمگزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است پرسه دو شی درخشان ناشناس را در آسمان کشور آلمان به تصویر می‌کشد. این ویدئو که توسط یک به شهروند آلمانی و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است این دو یوفو یا شی پرنده ناشناس را در حال پرواز در نزدیکی یک دکل برق فشار قوی نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌وشد که این دو شی پرنده درخشان به یکدیگر نزدیک شده و لحظاتی بعد کاملا ناپدید می‌شوند. این شهروند آلمانی که هویتش مشخص نشده است به همراه دوستش در حال قدم زدن در بالای یک اتوبان بودند که ناگهان متوجه این یوفو‌ها در آسمان شد.

این مرد جوان بلافاصله با دیدن یوفو‌ها با تلفن همراه خود اقدام به تهیه فیلم از آن‌ها کرد. در این ویدئو صدای این مرد جوان که با دیدن اشیاء پرنده ناشناس دچار حیرت شده و در حال صحبت با دوستش است شنیده می‌شود.

تهیه و انتشار این ویدئو با واکنش یوفوشناس معروف، اسکات سی وارینگ" همراه شد. " اسکات" این ویدئو را سندی دال بر بازدید مخفیانه فرازمینی‌ها از زمین دانست. او در وبلاگ خود با انتشار این ویدئو در کپشنی نوشت: " این اشیا حلقوی درخشان که حدود ۵ دهه است در اروپا دیده می‌شوند هفته پیش در آلمان دیده شدند. این یوفو‌ها Foo Fighters نامیده می‌شوند. آن‌ها معمولا در کنار جنگنده‌های نظامی و بمب افکن‌ها دیده می‌شوند. آن‌ها پیش از جنگ‌های ویرانگری ظاهر می‌شدند که نزدیک بود انسان با دست خویش نژادش را روی زمین نابود کند. دیدن دوباره آن‌ها مرا نگران کرد. احتمالا آن‌ها شاهد نیروی ویرانگر روی زمین یا داخل زمین هستند که ممکن است به زمین و حیات آن آسیب بزند. پرسش اصلی اینجاست. آلمان سرگرم چه کاری است که آن‌ها را به خود جلب کرده است؟

گفتنی است؛ رویت این یوفو در آسمان آلمان در حالی خبرساز می‌شود که چند روز پیش نیز ویدئویی از پرسه یک پرنده ناشناس در آسمان سوئیس خبرساز شده بود. یک شهروند سوئیسی با کمک دوربین اینفرارد خود ویدئویی از یک یوفوی درخشان را که شب هنگام در آسمان این کشور بصورت مخفیانه پرواز می‌کرد تهیه کرد.

انتهای پیام/

رویت یوفوهای درخشان در آلمان!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان