وداع با شهدای گمنام


وداع با شهدای گمنام

پیکرهای مطهر شهدای گمنام امروز در شهرهای مختلف کشور بر دوش مردم شهیدپرور تشییع و به خاک سپرده شد

این خبر در حال تکمیل است ...
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ پیکرهای مطهر شهدای گمنام امروز در شهرهای مختلف کشور بر دوش مردم شهیدپرور تشییع و به خاک سپرده شد.
پردیس تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در پارک فناوری پردیس
همزمان با سالروز شهادت امام علی النقی (ع) پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در پارک فناوری پردیس تشییع و به خاک سپرده شود.
مردم شهید پرور پردیس با حضور پرشور خود پیکر دو شهید گمنام را بر روی دستان خود تشییع کردند و بار دیگر یاد و خاطره آن دلاور مردان دفاع مقدس را گرامی داشتند. این دو شهید گمنام ۱۹ و ۲۳ ساله در ۲ علمیات والفجر ۸ و محرم به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
این نخستین بار است که پیکر شهدای دفاع مقدس در یک محیط فرهنگی و فناوری و در پارک فناوری تشییع و به خاک سپرده می شود.

بوشهر تشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام دفاع مقدس
امروز پیکر سه شهید خوشنام دفاع مقدس با حضور پرشور مردم دارالحماسه بوشهر تشییع و خاکسپاری شد.
مراسم تشییع پیکر سه شهید حماسه آفرین دفاع مقدس امروز از بسیج مرکزی بوشهر تا میدان امام خمینی با حضور آحاد مردم شهید پرور برگزار شد.
پیکر دو شهید گمنام در جوار حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر و پیکر یکی از شهدا در مسجد پایگاه دریایی ارتش بوشهر به خاک سپرده شد.
سردار غلامعلی کفاش مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: این سه شهید، در عملیات والفجر ۸، کربلای ۶ و محرم به شهادت نائل آمده‌اند و هنگام شهادت ۱۷، ۲۶ و ۲۷ سال داشته‌اند.

ملارد تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس
همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع)، پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام در شهرک لاله هواو فضای سپاه تشییع و به خاک سپرده شد.
در این مراسم که با حضور گسترده خانواده شهدا و مردم ولایت مدار شهرستان ملارد برگزار شد، شهدا از مسجد صاحب الزمان (عج) خوشنام به سمت شهرک لاله این شهر تشییع و در بوستان این شهرک تدفین شدند.

این دو شهید گلگون کفن ۱۶ و ۲۵ ساله، در منطقه عملیاتی والفجر ۸ و عملیات رمضان، به فیض شهادت نائل آمدند.

زاهدان تشییع ۲ شهید گمنام
پیکر مطهر ۲ شهید گمنام امروز در زاهدان تدفین شد.
امروز پیکر پاک و مطهر یکی از این شهدای گمنام در مرزبانی زاهدان و پیکر پاک یک شهید گمنان دیگر در دانشگاه فرهنگیان زاهدان تدفین شد.
پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام روز پنجشنبه هفته گذشته وارد فرودگاه زاهدان شد که پیکر مطهر یک شهید گمنام دیگر ساعت ۱۵:۳۰دقیقه عصر امروز در زائرسرای امام رضا (ع) زاهدان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد..



آذربایجان غربی وداع مردم شوط با شهید گمنام
پیکرمطهر شهید گمنام بر دوش مردم شوط تشییع و به خاک سپرده شد.
مراسم استقبال و وداع با شهید گمنام در شهرستان شوط مراسم برگزار وداع مردم شوط با شهید گمنام شد.
این شهید گمنام امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت امام علی النقی (ع) دربوستان ابشار صغره‌ای معلم شهر شوط خاکسپاری شد
این شهید گمنام ۱۷ ساله در عملیات والفجر ۸ در سال ۱۳۶۴ به دیدار حق لبیک گفتند و با تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در منطقه جزیره بوارین عراق تفحص شده است

خرم آباد تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام
در سالروز شهادت غریبانه دهمین امام همام، حضرت امام هادی (ع) پیکر دو شهید گمنام در خرم آباد تشییع می‌شود.

رشت خاکسپاری ۲ شهید گمنام
پیکر پاک این ۲ شهید گمنام دفاع مقدس امروز با حضور گسترده مردم شهید پرور گیلان، در محوطه حوزه علمیه امیرالمومنین رشت آرام گرفت.
دو شهید گمنام ۱۷ و ۱۸ ساله دفاع مقدس امروز با حضور جمع زیادی از مردم مومن و شهید پرور گیلان از سپاه ناحیه مرکزی شهر تا میدان فرهنگ رشت آغاز شد.
این دو شهید گمنام در محوطه حوزه علمیه امیرالمؤمنین رشت به خاک سپرده شدند.

مراسم وداع با ۲ شهید گمنام دفاع مقدس با حضور آیت الله فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان دیشب در گلزار شهدای رشت برگزار شد.
شهید ۱۷ ساله ۹ مهرماه سال ۶۱ در عملیات مسلم بن عقیل در منطقه سومار و شهید ۱۸ ساله ۲۰ بهمن ماه سال ۶۴ در عملیات ایذایی والفجر۸ در منطقه بوارین به شهادت رسید.



گلستان برگزاری مراسم بدرقه و خاکسپاری شهدای گمنام
مراسم تشییع چهار شهید گمنام امروز در گرگان و گنبد کاووس برگزار شد.
مردم قدرشناس گرگان امروز صبح برا‌ی وداع با ۲ شهید گمنام دفاع مقدس و بدرقه آن‌ها در معراج الشهدای این شهر حاضر شدند.
مردم قدر شناس گرگان پس از قرائت نماز بر پیکر این دو مهمان گران قدر در حال مشایعت پیکر مطهر آن‌ها تا گلزار شهدای گرگان هستند. برگزاری مراسم بدرقه و خاکسپاری شهدای گمنام
پیکر این دو آلاله گمنام به خیابان انجیراب ۲۰ منتقل شده و بر دوش مردم تا دانشگاه پیام نور انجیراب تشییع و در همان مکان به خاک سپرده شد.
همچنین پیکر پاک دو شهید گمنام دیگر امروز بر دوش مردم شهید پرور شهرستان گنبد کاووس تشییع و در دانشگاه آزاد این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.
مراسم وداع با این شهیدان دیشب بعد از نماز مغرب و عشا در امام زاده عبدالله گرگان و در مصلای نماز جمعه گنبدکاووس برگزار شد.
برگزاری مراسم بدرقه و خاکسپاری شهدای گمنامدو تن از این شهدا در عملیات والفجر هشت در منطقه بوارین، یک شهید در عملیات رمضان در شرق بصره و یک شهید دیگر نیز در عملیات محرم در شرهانی به درجه رفیع شهادت نائل آمده بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)