دشمن قصد ایجاد کلنی نارضایتی را در جامعه دارد


دشمن قصد ایجاد کلنی نارضایتی را در جامعه دارد

بجنورد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی شمالی گفت: دشمن جنگ اقتصادی تمام عیار علیه نظام را آغاز کرده است و در این راستا قصد ایجاد کلنی نارضایتی را در جامعه دارد.

به گزارش ایرنا، ولی الله حیاتی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شیروان اظهار داشت: دشمن با همین روش می خواهد توانمندی و کارایی 40 ساله نظام را زیر سئوال ببرد و در گردنه این نارضایتی ها به ناکارآمدی نظام بپردازد.
وی با بیان اینکه حفظ این انقلاب در دستان ما گره خورده است، گفت: امروز به برکت این انقلاب توفیقات خوبی کسب کرده ایم به طوریکه در اوج تحریم ها، تهدیدها و کاستی ها به قدرت هسته ای تبدیل شده ایم و در عرصه نانو و فناوری هم جزو کشورهای برتر هستیم.
وی گفت: امروز این نظام در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با محور قراردادن معیشت مردم قرار دارد که یکی از آرایش های جنگی ما باید اتحاد و همدلی بیشتر بین آحاد جامعه باشد و به دولت خدمتگزار برای رفع از این گذر تاریخی کمک کنیم.
حیاتی با اشاره به اینکه امروز زمان اختلاف نیست افزود: وفاق و همدلی در سطح جامعه شکل گرفته که با تکیه بر توانمندی های خود از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد و با وجود اینکه مردم تحت فشار معیشت اقتصادی هستند وظیفه مسئولان حضور در بین مردم و دیدار چهره به چهره و گفت و گو با آنان است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی شمالی گفت: باید از نزدیک درد دل مسئولان را شنید تا مردم بفهمند مسئولان صدای آنان را می شنوند، از سویی مدیران ملاقات های مردمی را جدی بگیرند و آنان را تکریم و با آغوش باز بپذیرند.
حیاتی با بیان اینکه مدیران هم اکنون در حال برطرف کردن مشکلات مردم هستند، افزود: مردم نشان دادند همیشه جلوتر از مدیران حرکت می کنند که شایسته تکریم، عزت و احترام هستند.
وی بر فعال بودن ستاد تنظیم بازار و گشت کنترل بازار تاکید کرد و گفت: توزیع عادلانه اقلام و اجناس باید در سطح استان انجام شود که در این زمینه اقدامات لازم صورت می گیرد.
فرماندار شیروان هم در این نشست با بیان اینکه در فرایند توسعه نباید از نقش مردم غفلت کنیم گفت: مردم بخشی از فرآیند توسعه هستند و نباید آنها را نسبت به مدیران بدبین کنیم.
امین رضا مرآتی با اشاره به اینکه در آستانه نوروز قرار داریم از همه مسئولان و کسبه این شهرستان خواست تا از این ظرفیت موجود به بهترین نحو استفاده کنند.
وی با تاکید بر نشاط اجتماعی در ایام نوروز افزود: گردشگری روستایی برای ما یک ظرفیت ارزشمند است که باید به خوبی از آن استفاده شود.
در پایان این مراسم سید وحید میرزا محمدزاده به عنوان معاون برنامه ریزی فرماندار شیروان معرفی شد.
7186/ 6042




شیمیل ها چه افرادی هستند؟