از السد تا السد: پرسپولیس با 6 تغییر


از جمع 14 نفره‌ای که در آخرین بازی پرسپولیس مقابل السد به میدان رفتند، 4 نفر مصدوم‌اند(عالیشاه، انصاری، ربیع خواه و مصلح) و اصلا به قطر نرفته‌اند و یکی( منشا) هم از جمع سرخ‌ها جدا شده است.

همه تغییرات پرسپولیس در چند ماه

روز اول آبان 1397 برای هواداران پرسپولیس یک روز فراموش‌نشدنی است. روزی که بیش از 80 هزار نفر درورزشگاه آزادی حاضر شدند تا شاهد فینالیست شدن تیم محبوب‌شان در لیگ قهرمانان آسیا 2018 باشند. آن روز البته صعود به آسانی به‌دست نیامد و با اینکه تیم برانکو در دوحه کار بزرگی کرده و السد را با یک گل شکست داده بود برای دقایقی طولانی تحت فشار قرار گرفت و در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به فینال صعود کرد.

در آن بازی که استرس بسیاری برای هواداران پرسپولیس داشت و صدای گوش‌خراش وووزلاهای کرکننده در بیشتر دقایق مسابقه و لحظات صاحب توپ شدن بازیکنان السد شنیده می‌شد، در دقیقه 17 بونجاح دروازه پرسولیس را باز و همه را شوکه کرد اما سیامک نعمتی 4 دقیقه بعد از شروع نیمه دوم با ضربه‌ای زیبا این گل را جواب داد. در نهایت با سیو استثنایی بیرانوند که ضربه سر ژاوی را را در لحظات پایانی بی‌اثر گذاشت پرسپولیس فینالیست شد.

از السد تا السد: پرسپولیس با 6 تغییر---

حالا پرسپولیس بعد از چهار ماه و 20 روز دوباره باید مقابل تیم متمول و قدرتمند قطری قرار بگیرد که البته این مسابقه در دوحه برگزار خواهد شد. پرسپولیس در بازی برگشت نیمه‌نهایی فصل قبل لیگ قهرمانان با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، بشار رسن (90- محسن ربیع‌خواه)، گادوین منشا، علی علیپور (83- امید عالیشاه) در آخرین دیدارش مقابل السد حاضر شد که از این جمع 14 نفره 4 نفر مصدوم‌اند(عالیشاه، انصاری، ربیع خواه و مصلح) و اصلا به قطر نرفته‌اند و یکی( منشا) هم از جمع سرخ‌ها جدا شده است.

در آن بازی برانکو به اجبار از شجاع خلیل‌زاده در پست دفاع راست استفاده کرد تا انصاری بعد از مدت‌ها از دفاع چپ به دفاع میانی برگردد و کنار مصلح بازی کند.همچنین ربیع‌خواه در لحظات پایانی وارد میدان شد و بعد از چندماه مصدومیت در این مسابقه به زمین فوتبال برگشت. به نظر می‌رسد از بین بازیکنان ترکیب روز اول آبان‌ماه سیامک نعمتی هم در بازی سه‌شنبه شب مقابل السد در ترکیب اصلی نباشد و چنانچه اینگونه باشد پرسپولیس با 6 تغییر نسبت به آخرین رویارویی‌اش مقابل السد به مصاف این تیم خواهد رفت.

11


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان