تامین مواد اولیه و فروش محصولات فولاد صنعت بناب در سال 98 از طریق بورس


تامین مواد اولیه و فروش محصولات فولاد صنعت بناب در سال 98 از طریق بورس

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد صنعت بناب از فعالیت در بورس کالا در سال 98 خبرداد و گفت: از سال 98 تامین مواد اولیه و فروش محصولات تولیدی از طریق بورس انجام خواهد شد و پیش بینی می‌شود که بازار فولاد ثبات بیشتری را تجربه کند.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از دنیای معدن: سید ابوتراب فاضل مدیرعامل این مجتمع در نشست پایان سال مدیران این شرکت با اشاره به پتانسیل و توانمندی موجود گفت: در شش ماهه دوم سالجاری با اشراف کامل به شرایط و بررسی توانمندی و پتانسل فنی و مهندسی موجود شرایط خوبی را تجربه کردیم و اصلاح ساختار در حوزه‌های مالی، تامین، نیروی انسانی و تولید را در دستور کار قرار دادیم.
تامین مواد اولیه و فروش محصولات فولاد صنعت بناب در سال 98 از طریق بورس
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره مجتمع فولاد صنعت بناب از فعالیت در بورس کالا در سال ۹۸ خبرداد و گفت: از سال ۹۸ تامین مواد اولیه و فروش محصولات تولیدی از طریق بورس انجام خواهد شد و پیش بینی می‌شود که بازار فولاد ثبات بیشتری را تجربه کند.

فاضل با تاکید بر کاهش هزینه‌های تولید نیز افزود: در تمامی زمینه‌های مالی، اداری، تولیدی و توسعه‌ای اجرای برنامه‌ها به موازات هم در دستور کار می‌باشد و باید کنترل‌های دقیق تری بر روی ضریب مصرف مواد کمکی داشته باشیم و در راستای کاهش هزینه‌های تولید گام برداریم.

سید ابوتراب فاضل در ادامه نیز گفت: واحد ذوب قوس ۱۵۰ نیز از اوایل فرودین به مدار تولید باز خواهد گشت و همزمان با این واحد، ذوب القائی ۵۲۰ این شرکت نیز تولید شمش خواهد داشت.

در پایان جلسه علی ثروت به عنوان مدیر برنامه ریزی و توسعه، شاهرخ گنجه‌ای به عنوان مدیر خرید و رحمان نقشی به عنوان مدیر مالی این مجتمع معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی